| کد خبر: 199157 |

مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران:

◄ عملیات بهسازی برج مراقبت فرودگاه مهرآباد آغاز شد

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران از آغاز عملیات بهسازی و نوسازی برج مراقبت فرودگاه مهرآباد خبر داد و گفت: تجهیزات ارتباطی و نظارتی لازم برای این عملیات از خارج از کشور وارد شده است.

تین نیوز

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران از آغاز عملیات بهسازی و نوسازی برج مراقبت فرودگاه مهرآباد خبر داد و گفت: تجهیزات ارتباطی و نظارتی لازم برای این عملیات از خارج از کشور وارد شده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران، سیاوش امیرمکری، مدیرعامل و رییس هیات مدیره شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران از آغاز عملیات نوسازی برج مراقبت فرودگاه بین‌المللی مهرآباد تهران خبر داد و گفت: بهسازی و نوسازی ساختمان برج مهرآباد و تجهیزات ارتباطی و نظارتی در این فرودگاه از ۱۲ آبان آغاز شده است.

وی ادامه داد: از امروز همکاران عملیاتی ما در فرودگاه مهرآباد از برج فعلی به برج قدیم منتقل شدند تا عملیات بهسازی و نوسازی برج فعلی چه هم از نظر ساختمانی و چه از نظر تجهیزات به اتمام برسد.

امیرمکری با اشاره به زمانبندی اجرای این طرح گفت: طبق برنامه‌ریزی انجام شده، این طرح بهسازی حدود 40 روز زمان خواهد برد و حداکثر تا دو ماه آینده به اتمام می‌رسد.

این مدیر ارشد وزارت راه و شهرسازی با اشاره به تامین تجهیزات لازم برای این عملیات افزود: تجهیزات لازم از خارج از کشور وارد شده و باید نصب شود. پس از پایان عملیات بهسازی ساختمان، این تجهیزات نصب خواهد شد.

گفتنی است: فرودگاه بین‌المللی مهرآباد تهران پر ترددترین فرودگاه کشور است و در شش ماه نخست سال جاری با انجام 61 هزار و 691 پرواز و جابه جایی 7 میلیون و 325 هزار و 866 مسافر، بیش از 31 درصد از پروازهای کشور را پشتیبانی کرده است. این فرودگاه و تجهیزات استفاده شده در آن همچنین نقش بسیار مهمی در هدایت پروازهای عبوری از فراز ترمینال هوایی تهران دارد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.