| کد خبر: 198816 |

با ابلاغی از طرف امیرمکری؛

مدیرکل حراست و امنیت فرودگاهی شرکت فرودگاه ها منصوب شد

با ابلاغی از سوی رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران، سید ضیا یزدان کشمیری، مدیرکل حراست و امنیت فرودگاهی شد.

تین نیوز

با ابلاغی از سوی رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران، سید ضیا یزدان کشمیری، مدیرکل حراست و امنیت فرودگاهی شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران، سیاوش امیرمکری در ابلاغ مسئولیت کشمیری آورده است: باعنایت به شایستگی، تجارب و سوابق ارزشمند مدیریتی جنابعالی در امور حراستی و امنیتی به موجب این ابلاغ به سمت مدیرکل دفتر مرکزی حراست شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران منصوب می شوید.

وی افزوده است: امید است با بهره گیری از همه امکانات و ظرفیت های موجود در راستای اهداف سازمانی با برنامه ریزی مناسب و هماهنگی اینجانب نسبت به ارایه راهکارهای لازم برای فعالیت بهتر مدیران، موجبات افزایش تعامل و تعمیق محبوبیت مجموعه حراست با مدیران و کارکنان خدوم شرکت رافراهم کنید. از درگاه خداوند متعال توفیق جنابعالی در پیشبرد اهداف مقدس جمهوری اسلامی ایران را مسئلت می نمایم.

مراسم تودیع و معارفه مدیران کل پیشین و جدید دفتر مرکزی حراست شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران عصر امروز(دوشنبه، ششم آبان 98) در دفتر رئییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت برگزار شد.

پیش از این رحمت اله فیروزی پور، مدیرکل حراست و امنیت فرودگاهی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران بود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • فاطمه زلقی 0 1

    سلام من همین ساعت به فرودگاه مراجعه نمودم و رفتار بسیار زشت و توهین آمیز از حراست خانم در قسمت ورودی فرودگاه دیدم و خیلی با لحن بد صحبت کردند خواهش میکنم پیگیری کنید چرا این برخورد با مراجعه کننده میشود اگر روحیه کار ندارند به منزلشان مراجعه کنند و از افراد با رفتار مناسب لطفا استفاده کنید ممنون