بازدید سایت : ۷۲۵۰۴

◄ دادسرای مهرآباد تاخیرات پروازی را پیگیری خواهد کرد

دادستان ویژه فرودگاه در نشست هم‎اندیشی با فرودگاه مهرآباد و نهادهای فعال در آن بر رسیدگی به موضوع تأخیر پروازهای شرکت‎های هواپیمایی و ساماندهی مسافرکش‎های غیرمجاز تاکید کرد.

دادسرای مهرآباد تاخیرات پروازی را پیگیری خواهد کرد
تین نیوز |

دادستان ویژه فرودگاه در نشست هم‎اندیشی با فرودگاه مهرآباد و نهادهای فعال در آن بر رسیدگی به موضوع تأخیر پروازهای شرکت‎های هواپیمایی و ساماندهی مسافرکش‎های غیرمجاز تاکید کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط‎عمومی فرودگاه مهرآباد، محمد بیضی‎زاده در جمع واحدهای خدمت‎رسان در فرودگاه مهرآباد از جمله پلیس فرودگاه، سپاه حفاظت هواپیمایی و اورژانس، سوخت‎رسانی، شرکت‎های هواپیمایی و هندلینگ‎کننده‎ها، ضمن تأکید بر لزوم اطلاع‎رسانی سریع و شفاف به مسافران به هنگام بروز تأخیر پروازها، گفت: شرکت‎های هواپیمایی موظفند به هنگام بروز تأخیر در پروازها اقدام به اطلاع‎رسانی به موقع و دقیق به مسافران کنند و قبل از حضور مسافران در فرودگاه آنها از شرایط پرواز آگاه کنند.

وی با تاکید بر اینکه فرودگاه‎ها به عنوان ‎ناظر عملکرد شرکت‎های هواپیمایی موظف هستند که با تأکید بر انجام تعهد و مسئولیت آنها، مدافع حقوق مسافران نیز باشند، گفت: رسیدگی به این موضوع در دستور کار دادسرا قرار دارد و در صورت عدم همکاری شرکت‎های هواپیمایی با آنها برخورد قانونی خواهد شد.

دادستان شعبه فرودگاه مهرآباد با اشاره به زحماتی که برای برقراری پروازهای ایمن و استاندارد کشیده می‎شود، گفت: باید قدردان همه این زحمات باشیم اما برای کاهش تأخیرات و تسهیل و روان‎سازی پروازها نیز باید برنامه‎ریزی مناسب انجام شود.

بیضی‎زاده با اشاره به لزوم رضایت مسافران از خدمات ارائه شده در فرودگاه گفت: باید پیرامون نحوه اطلاع‎رسانی به موقع به مسافران و شفاف‎سازی خدمات نظارت بر گردش کار مسافری و ترافیک محاوط دسترسی به ترمینال‎ها از طریق ساماندهی مسافرکش‎های غیر مجاز و همچنین نظارت مستمر راهنمایی و رانندگی جهت برقراری نظم و کاهش ترافیک در مقابل ترمینال‎ها به عنوان بخشی از خدمات به مسافران، اقدامات لازم انجام شود.

مدیرکل فرودگاه مهرآباد نیز با تاکید بر تعامل و همدلی برای برقراری پروازها و ارائه خدمات بهینه فرودگاهی گفت: اطلاع‎رسانی در مورد وضعیت پروازها و برقراری پروازهای ایمن و به موقع می‎تواند تاثیر زیادی در رضایتمندی مسافران داشته باشد.

میرسعید صفی‎نیا با تاکید بر اینکه شرکت‎های هواپیمایی باید در زمینه انتقال مسافران با هم تفاهمنامه انعقاد کنند، گفت: فرودگاه و دادسرا می بایست بر عملکرد شرکت‎های هواپیمایی نظارت کنند و برای کاهش تخلفات آنها اقدام کنند.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.