| کد خبر: 192526 |

◄ مدیرکل فرودگاه‎های استان آذربایجان غربی تغییر کرد

در ابلاغی از سوی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران، محمدعلی نائل قراملکی به سمت مدیرکل فرودگاه‎های استان آذربایجان غربی منصوب شد.

تین نیوز
در ابلاغی از سوی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران، محمدعلی نائل قراملکی به سمت مدیرکل فرودگاه‎های استان آذربایجان غربی منصوب شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران، سیاوش امیرمکری با توجه به توان و تجربیات نائل قراملکی ار وی خواسته است تا در زمینه استقرار سیستم مدیریت ایمنی و ارتقای سطح خدمات فرودگاهی در جهت پاسداشت حقوق شهروندی مسافران و هماهنگی موثر با شرکت‎های هواپیمایی و نهادهای حفاظتی-امنیتی و دیگر مجموعه‎های مرتبط با خدمات فرودگاهی برنامه ریزی و اقدام کند.

وی همچنین موظف شده است که در زمینه توسعه کار تیمی، افزایش مهارت‎ها و بهبود شرایط کاری منابع انسانی متخصص، ضمن تاکید بر شناسایی و بکارگیری نیروهای مستعد و جوان با هدف همتاپروری و کادرسازی و نیز نگهداری اصولی   زیرساخت‎های موجود و بهره‎برداری موثر و اقتصادی از ظرفیت‎های فرودگاهی، توسعه کسب و کارها و وصول به موقع درآمدها با تاکید بر انضباط مالی، اجتناب از اتلاف منابع، کاهش هزینه‎ها، رعایت دقیق قوانین و مقررات و هماهنگی کامل با ستاد شرکت اقدام کند.

تعامل موثر با مسئولان ارشد استان به منظور استفاده از ظرفیت‎های فراهم شده در حوزه فرودگاهی و ایجاد مسیرهای جدید پروازی از مناطق مختلف دیگر وظیفه محول شده به مدیرکل جدید فرودگاه‎های استان آذربایجان غربی است.

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.