| کد خبر: 181184 |

◄ استاندارد سازی خدمات فرودگاهی در ایرساید

وعده‌های محقق شده در راستای ایمنی و استانداردسازی خدمات فرودگاهی در ایرساید فرودگاه مهرآباد اجرایی می‌شوند.

تین نیوز

یکی از پروژه‌هایی که از مدت‌ها قبل در دستور کار بود اما موانع مهمی در راه اجرای این طرح پیش رو بود زیرا شرایط خاص ساختمان ایمنی واتش نشانی و مسافت طولانی آن با مسیرهای گازی همیشه موانعی برای اجرای گازرسانی به این ساختمان بود.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی فرودگاه مهرآباد، میرسعید صفی‌نیا مدیرکل فرودگاه مهرآباد گفت: بالاخره با مذاکرات زیاد با شرکت هواپیمایی آسمان موفق شدیم مجوز صدور اجرای این پروژه از مسیر ساختمان شرکت هواپیمایی آسمان را دریافت می‌کنیم و در اولین فرصت این پروژه عملیاتی شد و با تلاش شبانه‌روزی سعی کردیم تا قبل از شروع سرمای سخت زمستان این مهم محقق شد. و شبکه گازرسانی این ساختمان عملیاتی اجرایی شد.

وی گفت: با اجرای این پروژه گازرسانی داخل ایستگاه به‌منظور تامین گاز موتورخانه، تاسیسات، تجهیزات آشپزخانه و هم‌چنین تامین سوخت گرما تاب‌های خودروهای ایمنی و آتش‌نشانی به‌منظور آمادگی کامل در فصل زمستان این خودروها انجام می‌شود.

مدیرکل فرودگاه مهرآباد بیان کرد: هفت‌دستگاه گرما تاب در محل پارکینگ خودروها سریعا نصب شد. و با این اقدام خودروهای ایمنی و آتش‌نشانی در فصل سرما سریعا وارد مدار عملیاتی می‌شوند.

این پروژه بااعتباری بالغ‌بر 15 میلیارد ریال از محل اعتبارات فرودگاه بین‌المللی مهرآباد اجرایی شده است.

صفی‌نیا در پایان گفت: در سطوح پروازی مهرآباد هم‌زمان چند پروژه دیگر نیز در حال انجام هست که می‌توان از احداث و بهسازی و تغییر هندسی جاده‌های دسترسی ایرساید فرودگاه بین‌المللی مهرآباد نام برد. زیرسازی و بهسازی مسیرهای دسترسی به سایت‌های کمک ناوبری به‌منظور افزایش ضریب ایمنی و خروج از منطقه حساس به متراژ 300 متر طول و عرض هشت متر انجام می‌شود.

وی گفت: هم‌زمان با اجرای این پروژه اصلاح هندسی بخشی از جاده سرویس رد نیز در حال اجرا است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.