| کد خبر: 180239 |

◄ دومین دیدار مردمی مدیران شرکت فرودگاه‎ها برگزار شد

در دومین دیدار مردمی شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران غلامحسین باقریان، عضو هیئت‌مدیره و معاون عملیات فرودگاهی، محمدرضا امامی، معاون توسعه مدیریت و منابع و علی‎اکبر دلوریان‎زاده، مدیرکل آموزش و توسعه نیروی انسانی به پاسخگویی به مراجعان و کارکنان پرداختند.

تین نیوز

در دومین دیدار مردمی شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران غلامحسین باقریان، عضو هیات‌مدیره و معاون عملیات فرودگاهی، محمدرضا امامی، معاون توسعه مدیریت و منابع و علی‎اکبر دلوریان‎زاده، مدیرکل آموزش و توسعه نیروی انسانی به پاسخگویی به مراجعان و کارکنان پرداختند.

به گزارش  تین‌نیوز و به نقل از روابط‎عمومی شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران، دومین دیدار از سلسله دیدارهای مردمی این شرکت صبح امروز، 11 دی از ساعت 8:30 تا 9:30 در نمازخانه امام رضا برگزار شد.

در این دیدار مراجعان و کارکنان در مورد موضوعاتی چون بازنشستگی قبل از موعد، تبدیل وضعیت قراردادها، انتقال همسر، اشتغال فرزندان، مشکلات پرسنلی، مشکلات کاری، وضعیت استخدام، پرداخت حق مسئولیت، اعمال مدرک تحصیلی، انتقال، درخواست بازگشت به محل کار، وضعیت کانون عفاف و حجاب و ورزش بانوان پرسش‎های خود را به‌صورت مستقیم و جداگانه مطرح کردند و مدیران مذکور با استناد به قوانین استخدامی و دستورالعمل‎ها و غیره به هر یک از آن‌ها پاسخ گفتند.

 هم‌زمان با برگزاری این دیدار مردمی، رحمت‎اله مه‎آبادی، رئیس هیات‌مدیره و مدیرعامل شرکت به همراه معاون اول رئیس‎جمهوری و وزیر راه و شهرسازی برای افتتاح چند پروژه فرودگاهی به فرودگاه ایرانشهر سفرکرده است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.