| کد خبر: 160763 |

تمهیدات فرودگاه مهرآباد برای 22 بهمن

پروازها طبق برنامه انجام می شوند

مدیرکل فرودگاه مهرآباد از پیش بینی تمهیداتی برای فعالیت این فرودگاه در ساعات برگزاری راهپیمایی پیروزی انقلاب اسلامی ایران و خدمت‎رسانی به مسافران خبر داد.

تین نیوز

مدیرکل فرودگاه مهرآباد از پیش بینی تمهیداتی برای فعالیت این فرودگاه در ساعات برگزاری راهپیمایی پیروزی انقلاب اسلامی ایران و خدمت ‎رسانی به مسافران خبر داد.

به گزارش روابط عمومی فرودگاه مهرآباد، میرسعید صفی نیا درباره وضعیت پروازها در روز 22 بهمن گفت: پروازهای فرودگاه در ساعات برگزاری مراسم سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در میدان آزادی تهران، طبق برنامه و به صورت معمول انجام می‎شود و هیچ تغییری در پروازهای برنامه‎ریزی شده؛ مگر در خصوص وضعیت فرودگاه‎های مقصد، وجود نخواهد داشت.

وی با اشاره به ترافیک پرحجم اطراف فرودگاه در صبح روز 22 بهمن، گفت: از شرکت‎های هواپیمایی خواسته شده است تا کانترهای پذیرش مسافر را در ترمینال های مختلف فرودگاه تا آخرین لحظه باز بگذارند و همه مسافران را تا حد ممکن پذیرش و به سمت هواپیما هدایت کنند.

صفی نیا افزود: با ارسال نامه هایی به شرکت های واحد اتوبوسرانی و تاکسیرانی شهر تهران از آنان خواسته‎ایم به منظور تسهیل در رفت و آمد مسافران به فرودگاه، بر حجم ناوگان خود در ساعات برگزاری مراسم بیفزایند و همچنین در ایستگاه مترو بیمه، برای تردد مسافران به فرودگاه، وسایل حمل و نقل عمومی در نظر گرفته شده است.

مدیرکل فرودگاه مهرآباد ادامه داد: مسافران در زمان برگزاری مراسم 22 بهمن می‎توانند از طریق ورودی فرودگاه مهرآباد در جاده مخصوص کرج (شهید لشکری) به این فرودگاه دسترسی پیدا کنند.

گفتنی راهپیمایی مردم تهران برای شرکت در مراسم سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ساعت 9 بامداد روز یکشنبه 22 بهمن ماه از خیابان های مختلف آغاز می شود و میدان آزادی از ساعت 10 بامداد شاهد برگزاری بخش اصلی مراسم خواهد بود که تا ساعت 12 ادامه خواهد داشت.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.