| کد خبر: 158516 |

معارفه مدیرکل جدید فرودگاه بین‌المللی مهرآباد/1

◄ «مهرآباد» دروازه ورودی کشور است

مدیرکل جدید فرودگاه بین‌المللی مهرآباد عنوان کرد: باید فرودگاه مهرآباد به‌عنوان دروازه ورودی کشور به آن توجه ویژه‌ای شود.

تین نیوز

مدیرکل جدید فرودگاه بین‌المللی مهرآباد، عنوان کرد: باید فرودگاه مهرآباد به‌عنوان دروازه ورودی کشور به آن توجه ویژه‌ای شود.

به گزارش خبرنگار تین نیوز، میرسعید صفی‌نیا در مراسم معارفه خود به عنوان مدیرکل جدید فرودگاه بین‌المللی مهرآباد که با حضور مدیرعامل و اعضای هیت‌مدیره  شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران برگزار شد؛طی سخنرانی عنوان کرد: بنده در سال 70 از رشته الکترونیک فارغ‌التحصیل و سپس در فرودگاه مهرآباد مشغول به کار شدم به همین جهت بایستی بگویم که بعد از 26 سال به خانه خود برگشتم.

وی  افزود:  یکی از دلایلی که برای اداره فرودگاه مهرآباد قبول مسئولیت کردم این بود که در طول سابقه کاری خود هم تجربه کار فرودگاهی و هم عملیاتی را داشتم .

مدیرکل جدید فرودگاه مهرآباد تصریح کرد: فرودگاه مهرآباد دروازه ورودی کشور و قطب منطقه است لذا در این فرودگاه به هر میزان کار و تلاش کنیم باز هم در نهایت کم خواهد بود.

او توضیح داد: خانه پدری بنده مهرآباد است و دوباره بعد از 26 سال مجدد به خانه خود بازگشتم؛ فرودگاه مهرآباد با 768 پرسنل قراردادی و رسمی، 93 مرکز تجاری و غرفه، 5 شرکت حمل‌کننده مسافر و یک شرکت آژانس هواپیمایی مشغول به کار است.

‌صفی‌نیا باتشکر از مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران به جهت حس اعتماد نسبت به وی برای مدیریت در فرودگاه مهرآباد تشکر کرد و افزود: اغلب کشورها برای دروازه ورودی کشورشان بسیار ارزش قائل هستند در همین راستا از مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها تقاضا دارم برای توسعه و رسیدن فرودگاه مهرآباد به جایگاه در شان کشور از هیچ کاری و تلاشی دریغ نکنند.

وی همچنین از مدیرکل پیشین فرودگاه مهرآباد تشکر کرد و گفت: در طول مدیریت وی شاهد تحولات بسیار خوبی در فرودگاه مهرآباد بودیم.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.