| کد خبر: 272514 |

خبر خوب برای کارگران پیمانکاری راه‌ آهن؛ پول تهاتر نفت به کارگران می‌ رسد

مسال از محل افزایش بودجه و هم از محل استجازه تهاتر نفت تزریق نقدینگی به پیمانکاران تعمیرات لوکوموتیو و خط افزایش می یابد که این اقدام را برای حفظ حقوق و منافع کارگران پیمانکاری انجام می دهیم.

تین نیوز

مدیرعامل شرکت راه آهن گفت: امسال هم از محل افزایش بودجه و هم از محل استجازه تهاتر نفت تزریق نقدینگی به پیمانکاران تعمیرات لوکوموتیو و خط افزایش می یابد که این اقدام را برای حفظ حقوق و منافع کارگران پیمانکاری انجام می دهیم.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایلنا، میعاد صالحی، معاون وزیر راه و شهرسازی از افزایش ظرفیت ها برای تزریق نقدینگی به پیمانکاران حوزه خط و لوکوموتیو در جهت منافع کارگران این حوزه خبر داد و گفت: در سال ١۴٠٣ تلاش داریم که با توجه به منابعی که در بودجه دیده شده و همچنین بحث استجازه تهاتر نفت در حوزه تعمیرات، بتوانیم با تزریق نقدینگی پیمانکاران تعمیرات لوکوموتیو و تعمیرات خط را فعال تر کنیم تا شور و اشتیاقی در پیمانکاران این بخش ایجاد شود. 

وی تاکید کرد: بیش از ٢٠٠٠ پرسنل کارگران زحمتکش حوزه تعمیرات پیمانکاری در این بخش مشغول به کار هستند و همچنین کارگران پیمانکاری حوزه خط مشمول این افزایش ظرفیت ها می شوند و تلاش می کنیم با توجه به افزایش ظرفیت منابع در بودجه ١۴٠٣، بتوانیم برای افزایش تزریق نقدینگی به پیمانکاران خط استفاده کنیم و هم از محل ظرفیت استجازه تهاتر نفتی برای تزریق نقدینگی به پیمانکاران لوکوموتیو اقدام کنیم که هدف از این اقدام منافع کارگران این بخش ها است.

مدیرعامل شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران گفت: در سال های گذشته به ویژه بعد از پرش های ارزی سال های ٩۶ به بعد، پیمانکاران این بخش دچار کار در فضایی با کاهش نقدینگی شدند و این تزریق نقدینگی امروز می تواند به آنها کمک کند و که در نهایت این اقدام در جهت منافع مالی کارگران این حوزه ها است.  

صالحی ادامه داد: باید توجه داشت که چه کارگران پیمانکاری حوزه خط و چه کارگران پیمانکاری حوزه  ناوگان انصافا شغل بسیار سختی دارند و باید بدانیم نگهداری خط و نگهداری لوکوموتیو جزو سخت ترین مشاغل بوده و امیدواریم با توانمندتر کردن پیمانکاران خط و لوکوموتیو از طریق کمک مجلس برای افزایش منابع، بتوانیم عقب ماندگی ٨ سال گذشته که منشا آن هم کوچک شدن ظرف بودجه ای بوده و هم پرش ارزی، را برای کارگران خط و ناوگان جبران کنیم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • کارشناس ریلی 0 2

    یعنی کلا شاگرد خلف احمدی نژاد و رییسی هستی با این حرف های پوپولیستی
    هر زمان کم میاری از این کارگر بدبخت مایه میزاری
    کی مملکت از دست امثال شما ها راحت میشه والا معلوم نیست