| کد خبر: 270812 |

تعمیر و بازسازی لکوموتیوهای زیمنس ادامه دارد

مدیرعامل گروه صنعتی پویش پژوهان از روند مطلوب و رو به رشد تعمیر و نگهداری لکوموتیوهای زیمنس خبر داد.

تین نیوز

مدیرعامل گروه صنعتی پویش پژوهان از روند مطلوب و رو به رشد تعمیر و نگهداری لکوموتیوهای زیمنس خبر داد و طی آن، آخرین وضعیت لکوموتیوها را تشریح کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ریل نیوز، محمدحسین پیروزی مدیرعامل گروه صنعتی پویش پژوهان و پیمانکار نگهداری و تعمیر ناوگان لکوموتیوهای ایران سفیر(زیمنس) در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری ریل نیوز، با اشاره به دانش فنی پرسنل و در اختیار داشتن تکنولوژی روز در تعمیر و نگهداری انواع لکوموتیوهای موجود در کشور، اظهار کرد:  اکنون نگهداری و تعمیرات ناوگان لکوموتیوهای زیمنس در بهترین شرایط ممکن قرار دارد.

پیروزی عنوان کرد: این شرکت برای بازدیدها و تعمیرات لازم جهت آماده به کاری لکوموتیوها، استانداردهای کشور سازنده و الزامات کارفرما را به طور دقیق مورد توجه قرار داده است.

وی تاکید کرد: از ۱۰۱ دستگاه لکوموتیو زیمنس که از سوی شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران در اختیار این شرکت قرار گرفته است، در طی چند ماه ابتدای قرارداد به دلیل نیاز به تعمیرات اساسی، ۱۵ دستگاه متوقف شده و بالغ بر ۸۰ دستگاه آن به صورت روزانه به مسافرین سرویس می دهد و در پیک مسافرت های نوروزی پرسنل این شرکت بطور ۲۴ ساعته فعالیت کرده اند.

 پیروزی تصریح کرد: طبق گزارش ها، تعداد خرابی روزانه به طور میانگین ۲ دستگاه از ۸۰ دستگاه لکوموتیو در حال سیر است که آمار کاملا قابل قبولی است.

مدیرعامل شرکت در خصوص تأمین خارجی قطعات لکوموتیو، اظهار داشت: در حال حاضر وابستگی زیادی به خرید خارج وجود دارد که این تجهیزات را از طریق سازندگان اصلی تامین و وارد می کنیم. البته در این مسیر مشکلات زیادی از قبیل عدم ثبات نرخ ارز و تحریم ها وجود دارد.

مدیرعامل شرکت پویش پژوهان با اشاره به چشم انداز تعمیر و بازسازی ناوگان لکوموتیوهای زیمنس، تاکید کرد: این شرکت در تلاش است تعداد بیشتری از لکوموتیوهای از رده خارج شده را که خارج از تعهد قراردادی این شرکت است، بازسازی کرده و به چرخه بهره برداری برگرداند تا توان راه آهن جمهوری اسلامی ایران در زمینه جابجایی مسافر افزایش پیدا کند.

پیروزی خاطرنشان کرد: این شرکت از نیمه دوم سال گذشته که زمان شروع نگهداری و تعمیرات لکوموتیوهای زیمنس است، توانسته با ایجاد و متمرکز سازی کارگاه های مختلف داخل مجموعه راه آهن، کار تعمیرات سنگین در زمینه های بوژی، ژنراتور و تعویض موتور را در محل راه آهن انجام دهد که زمان انجام اینگونه فعالیت ها نسبت به قبل کاهش محسوسی یافته است.

مدیرعامل شرکت پویش پژوهان تاکید کرد:  قبلا این فعالیت ها به دست پیمانکار قبلی، خارج از سایت راه آهن انجام می شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • محمود 1 0

    خواهشا اخبار کذب نشر ندین
    البته برای مردم که از اوضاع راه اهن اطلاعی ندارند شاید عالی باشه
    ولی برای بقیه که از نزدیک شاهد هستند
    قضیه فرق میکنه

  • سلطانی 1 0

    منظورشون از روند رو به رشد،۱۲ لکوموتیویی هست که یاتاقان زده و تامین قطعات منظورشون ،اینه که از این لکوموتیو باز کن روی لکوموتیوی دیگر بندازه دیگه؟!تا پایان قراردادشون کلا لکوموتیو زیمنسی باقی نخواهد ماند

  • علی 1 0

    کلا راه اهن رو با دروغ هاشون محسور کرده اند
    کدام امار خوب.اصلا قطعه خارجی اینها تامین نمی کنند.
    بعد از رفتن مپنا خود راه اهن در تلاش است قطعات در تعهد شرکت پویش پزوهان را تامین کند که گند کار بالا نیاید