| کد خبر: 263744 |

بررسی مشکلات و مسائل کنترل سرعت قطارهای مسافری، باری و ریل باس حومه ای

جلسه بررسی مشکلات و مسائل کنترل سرعت قطارهای مسافری، باری و ریل باس حومه ای و برداشت و بازخوانی لاگ های ATC در راه آهن تهران برگزار شد.

تین نیوز

جلسه بررسی مشکلات و مسائل کنترل سرعت قطارهای مسافری، باری و ریل باس حومه ای و برداشت و بازخوانی لاگ های ATC در راه آهن تهران برگزار شد.

به گزارش  تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی ، جلسه ای با حضور نمایندگان ادارات کل ایمنی، کشش، ارتباط و علائم و شرکت های رجا، پویش پژوهان و مپنا در اداره کل راه آهن تهران برگزار شد. 

گفتنی است با عنایت به قابلیت اطمینان سیستم ATCدر ثبت و کنترل سرعت قطارها و قابلیت ضبط عملکرد راهبران قطارها در رعایت سرعت مجاز و توجه به فرامین سیستم علائم و از طرفی ملاک بودن سرعت ثبت شده توسط این سیستم براساس مقررات ضرورت دارد موانع و مشکلات پیش رو در بهره برداری از قابلیت های ATC شناسایی و با مشارکت واحدهای ذیربط رفع شوند. 

شایان ذکر است طی بحث و تبادل نظر در خصوص قطارهای مسافری، باری و ریل باس های حومه ای تحت نظارت راه آهن و شرکت رجاء در این جلسه مقرر شد دستورالعملی جامع با مشارکت نمایندگان حاضر جهت بهبود سیر و ایمنی هر چه بهتر تهیه و تدوین شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • حسین جعفری 16 11

    انتظار مدیران جهادی از دکتر صالحی پاکسازی مدیران دولت منحوس تزویر و دروغ است
    این عوامل توسط پورسید آقایی و رسولی و محمد زاده به این پست ها رسیده اند و تحت هیچ شرایطی حاضر به از دست دادن این پست هانیستنداین پست قائم مقام و معاون بهره‌برداری و معاون مسافری و مدیران دخیل در رانت بلیط و مسافر مدیران دخیل در بار و تخصیص واگن باری و فروش خطوط و در بار و مسافر در زمانهای پیک و... مدیران و معاونان آنها است
    جناب صالحی بقول سردار سعید قاسمی تو تلویزیون به رییسی گفت اگه میخوای درسته سه بریز بیرون محکم و فاطع