| کد خبر: 265593 |

رشد ۶۷ درصدی بارگیری کالا در راه آهن زاگرس

مدیرکل راه آهن زاگرس از رشد ۶۷ درصدی بارگیری کالا در این راه آهن خبر داد.

تین نیوز

حسن زیودار مدیرکل راه آهن زاگرس گفت: ۱۵۳ هزار ۷۷۶ تن کالا از ابتدای امسال تا پایان آبان ماه در راه آهن زاگرس بارگیری شده است که در مقایسه با مدت مشابه پارسال که این رقم ۹۲ هزارو ۲۹۰ تن بوده، رشد ۶۷ درصدی را نشان می دهد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، وی واگن های به کارگیری شده در ۸ ماهه امسال برای این میزان کالا را ۲ هزار و ۵۲۸ واگن اعلام کرد و افزود: این رقم در مقایسه با پارسال که یک هزارو ۴۱۹ واگن بوده است گویای رشد ۷۸ درصدی است.

زیودار با اشاره به تخلیه ۵۴ هزارو ۴۵۰ تن کالا در راه آهن زاگرس در ۸ ماهه امسال، ادامه داد: این رقم در مدت مشابه پارسال ۳۵ هزارو ۵۳۰ تن ثبت شده است که رشد ۵۳ درصدی نشان می دهد.

به گفته مدیر کل راه آهن زاگرس واگن های تخلیه در امسال ۹۹۰ مورد بود که در مقایسه با مدت مشابه پارسال رشد ۵۳ درصدی داشته است.

وی تن کیلومتر ناخالص ۸ ماهه پارسال را یک میلیاردو ۲۱ میلیون و ۲۵۴ هزار و ۶۸۱ تن اعلام و اضافه کرد: این شاخص امسال با رشد ۶ درصدی به یک میلیاردو ۸۰ میلیون و یک هزارو ۲۰۷ تن رسید.

زیودار افزود: تن کیلومتر مرزی از ابتدای امسال تا پایان آبان ماه را ۶۱۶ میلیون ۷۴۱ هزترو ۶۳ تن و این شاخص در مدت مشابه پارسال ۵۵۸ میلیون ۴۳ هزارو ۵۰۲ تن و گویای رشد ۱۱ درصدی است.

وی تن کیلومتر مبدا- مقصد ثبت شده در ۸۹ ماهه پارسال را ۵۳ میلیون ۸۴۳ هرارو ۴۵۴ تن عنوان کرد و گفت: این رقم با ۶۱ درصد رشد به ۸۶ هزارو ۵۹۳ هزارو ۸۰۲ تن رسیده است.

به گفته زیودار بهره وری لکوموتیو از ابتدای امسال تا پایان آبان ماه ۲۲۷ هزارو ۳۱۴ و تهداد قطارهای ایجادی ۴ هزار و ۵۹۱ رام ثبت شده است.

وی تن کیلومتر خالص در پارسال را ۵۸۱ میلیون ۷۷۷ هزارو ۲۶۱ تن اعلام کرد و افزود: این آمار در بازه زمانی امسال به ۶۳۴ میلیون ۴۰۵ هزارو ۷۷۳ تن رسید که نشان از رشد ۹ درصدی دارد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.