| کد خبر: 243980 |

◄ امام جمعه یزد: امنیت خطوط ریلی را تقویت کنید

امام جمعه یزد، تقویت خطوط ریلی در مسیرهای پرتردد کشور را از عوامل کاهش دهنده حوادث تلخ ریلی دانست و توجه به این مهم را ضروری توصیف کرد.

تین نیوز

امام جمعه یزد، تقویت خطوط ریلی در مسیرهای پرتردد کشور را از عوامل کاهش دهنده حوادث تلخ ریلی دانست و توجه به این مهم را ضروری توصیف کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، آیت الله محمدرضا ناصری در دیدار مدیرعامل راه آهن کشور اظهار داشت: مراقبت کارکنان راه آهن از خطوط ریلی باید افزایش یابد و نیاز به نظارت بیشتری است و نباید در مورد این حادثه با غرض ورزی صحبت کرد.

وی افزود: زیرسازی و دقت در نظارت توسط افراد متخصص و متعهد باید به گونه ای باشد که دیگر شاهد اینگونه حادثه های تلخ نباشیم همچنین تقویت خطوط ریلی در مسیرهای پرتردد از دیگر مسائلی است که مستلزم توجه بیشتر است.

امام جمعه یزد با تاکید بر تقویت خطوط ریلی و لزوم توسعه این خطوط در حمل و نقل، عنوان کرد: خطوط ریلی از نظر حمل و نقل، بسیار اهمیت دارد و پرکاربرد است و راه آهن کشور باید با دید جدیدی به این مسئله بپردازد.

ناصری، امنیت جاده های کشور را در ارتباط مستقیم با امنیت خطوط ریلی دانست و تصریح کرد: اگر خطوط ریلی امنیت نداشته باشند، با افزایش تردد در جاده ها باعث ناامنی این گونه مسیرها می شود چرا که با تقویت و گسترش حمل و نقل ریلی، نیاز به حمل و نقل جاده ای به مقدار قابل توجهی کاهش می یابد.

وی از جمله مزایای افزایش بارگیری قطارهای باربری، کاهش تردد کامیون در سطح جاده های کشور دانست و تاکید کرد: امنیت خطوط ریلی، نظارت بیشتر بر این مسئله و در نتیجه کاهش اینگونه حوادث تلخ باید بیش از پیش مورد توجه مسئولان کشور قرار بگیرد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.