| کد خبر: 203972 |

انجام منظم اعزام و پذیرش قطارها در ایستگاه راه‌آهن تهران

مدیرکل راه‌آهن از روند عادی و منظم اعزام و پذیرش قطارها در ایستگاه‌ راه‌آهن تهران به رغم بارش‌های شدید خبر داد و گفت: از مسافران درخواست می‌شود با مدیریت زمان به موقع و قبل از حرکت‌ قطارها در ایستگاه‌ حاضر شوند.

تین نیوز

مدیرکل راه‌آهن از روند عادی و منظم اعزام و پذیرش قطارها در ایستگاه‌ راه‌آهن تهران به رغم بارش‌های شدید خبر داد و گفت: از مسافران درخواست می‌شود با مدیریت زمان به موقع و قبل از حرکت‌ قطارها در ایستگاه‌ حاضر شوند.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، علی کاظمی منش  با اشاره به وضعیت خطوط و آمادگی اداره کل راه‌آهن در برابر بارش‌ شدید برف از بامداد امروز اظهار داشت: به‌رغم شرایط نا مساعد جوی و بارش سنگین برف، اعزام و پذیرش تمام قطارها از ایستگاه راه‌آهن تهران به صورت منظم در حال انجام است و بدون هیچگونه اخلالی، امروز صبح تمامی قطارها طبق برنامه و به صورت منظم از ایستگاه راه‌آهن تهران اعزام شدند.

مدیرکل راه‌آهن تهران با اشاره به تمهیدات مدیریت بحران برای مقابله با برف و کولاک گفت: پس دریافت هشدارهای هواشناسی، اداره کل راه‌آهن تهران برای کنترل شرایط از آمادگی کامل برخوردار بود به طوری که حتی کارکنانی که شیف کاری آنها نبوده نیز در پُست‌های خود حاضر شدند و باتوجه به احتمال بارش شدید برف و همچنین جلوگیری از یخ‌زدگی احتمالی ادوات و سکوها،‌ شن‌ریزی و نمک پاشی انجام شد.

کاظمی منش یادآور شد: درخواست می‌شود؛ مسافران با مدیریت زمان و توجه به شرایط جوی،‌ همچنین احتمال وجود ترافیک درون شهری، به موقع و قبل از حرکت قطار در ایستگاه حضور یابند.

گفتنی است؛ سامانه اطلاع رسانی پاسخگویی به شکایات راه آهن جمهوری اسلامی ایران به عنوان مرکز ارتباط مردمی در تمامی ساعات شبانه روز با خط ویژه تلفنی ۵۱۴۹-۰۲۱در سراسر کشور پاسخگوی مشتریان و هموطنان ارجمند است

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.