| کد خبر: 175740 |

توسط اداره‌کل راه‌آهن خراسان ایجاد شد:

◄ 10 رام قطار به ظرفیت مسیر مشهد-خرمشهر اضافه شد

در مسیرهای ریلی مشهد به کرمانشاه و مشهد به خرمشهر، 10 رام قطار فوق‌العاده با ظرفیت چهار هزار و 800 نفر-صندلی در مسیر مشهد به خرمشهر و بالعکس توسط اداره‌کل راه‌آهن خراسان پیش‌بینی و تدارک دیده شده است.

تین نیوز

در راستای تسهیل سفر به کربلای معلا در ایام اربعین و علاوه‌بر ظرفیت موجود، 10رام قطار فوق‌العاده در مسیر مشهد-خرمشهر و بالعکس اضافه شد.

1633940

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، مدیرکل راه‌آهن خراسان در توضیح این جمله گفت: در راستای تسهیل تشرف زائران عتبات عالیات برای شرکت در مراسم بزرگ راهپیمایی اربعین حسینی(ع) علاوه‌بر ظرفیت‌های موجود در مسیرهای ریلی مشهد به کرمانشاه و مشهد به خرمشهر، 10رام قطار فوق‌العاده با ظرفیت چهارهزار و 800نفر-صندلی در مسیر مشهد به خرمشهر و بالعکس در بازه زمانی28/7/97 لغایت 11/8/97 پیش‌بینی و تدارک دیده شده است.

محمدهادی ضیایی‌مهر اضافه کرد: مسافران برای تهیه بلیت این قطارها می‌توانند از ساعت 12 روز جاری از طریق آژانس‌های فروش بلیط و هم‌زمان مراکز اینترنتی فروش بلیت اقدام کنند.

 ضیایی‌مهر ادامه داد: مضاف بر این‌ها، امکان استفاده از ظرفیت ایجادشده ریلی در مسیر کرمانشاه نیز توسط این اداره‌کل فراهم شده است.

مدیرکل راه‌آهن خراسان تصریح کرد: بنابراین زائران می‌توانند به‌صورت غیرمستقیم بلیت مشهد-تهران را تهیه کنند و از تهران تا مرز مهران با قطارهای فوق‌العاده تعریف شده ایام اربعین، در مسیر کرمانشاه استفاده کنند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.