| کد خبر: 150197 |

مدیرعامل راه آهن در مراسم صبحگاه مشترک پلیس راه آهن کشور مطرح کرد ؛

پلیس راه‌آهن حافظ حرکت ایمن قطارها

مدیرعامل راه آهن در مراسم صبحگاه مشترک پلیس راه آهن، پلیس راه آهن را نگاهبان و حافظ امنیت سیر و حرکت ایمن قطارها در شبکه ریلی برشمرد .

تین نیوز

مدیرعامل راه آهن در مراسم صبحگاه مشترک پلیس راه آهن، پلیس راه آهن را نگاهبان و حافظ امنیت سیر و حرکت ایمن قطارها در شبکه ریلی برشمرد .

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران، مدیرعامل راه آهن صبح امروز در صبحگاه مشترک پلیس راه آهن کشور با اشاره به ارزش و اهمیت و بی بدیل بودن نعمت امنیت گفت: طبق سخن حضرت علی(ع) آسایش زندگانی در امنیت است و بدترین شهرها شهری است که در آن امنیت نباشد.

سعید محمدزاده افزود: وجود نیروی انتظامی جز برکات نظام جمهوری اسلامی است و به یمن حضور این دوستان،کشور همیشه در امنیت و آرامش است.

وی خاطرنشان کرد: پلیس راه آهن نگاهبان و حافظ امنیت سیر و حرکت ایمن قطارها در شبکه ریلی است.

مدیرعامل راه آهن تاکید کرد:هرچند وظیفه ما خدمت به مردم و تکریم مسافران است اما در مقابل کسانی که اخلال در نظم ایجاد می کنند پلیس با اقتدار و صلابت برخورد می کند.

وی بابیان اینکه راه آهن محور اقتصاد مقاومتی است از پلیس راه آهن خواست همچون گذشته در حفظ نظم و امنیت از هیچ نکته ای دریغ نکنند تا همه درکنار هم حمل و نقل ریلی آرام و ایمنی داشته باشیم.

همچنین سردار اکبرشاهی فرمانده پلیس راه آهن کشور در این مراسم گفت: پلیس راه آهن تامین امنیت بیش از ۴۰۰ ایستگاه و ۵/۱۲ کیلومتر خطوط ریلی را به عهده دارد.

سردار اکبرشاهی ادامه داد:فعالیت پلیس راه آهن همانند سایر نیروهای پلیس بلکه فراتر از آن هاست زیرا پلیس راه آهن هم ضابط عام است و هم ضابط خاص.

وی با اشاره به اینکه برگزاری صبحگاهی در این سطح نشان دهنده آمادگی پلیس راه آهن است خاطرنشان کرد: باتوجه به اینکه راه آهن آماج تهدید تروریستها است اما پلیس راه آهن به دلیل سطح بالای آمادگی و نیز هوشیاری کارکنان،اجازه نمی دهد که تروریستها هیچ حاشیه امنی در سطح شبکه ریلی داشته باشند.

وی افزود:پلیس راه آهن دوچهره و دونگاه دارد .در نگاه اول مطابق فرامین مقام معظم رهبری، برخورد با مردم سراسر مهربانی و عطوفت است و در نگاه دوم برخورد با برهم زنندگان امنیت اجتماعی،همراه با قاطعیت است.

وی تصریح کرد:با آموزش هایی که صورت می گیرد پلیس راه آهن مانند گذشته توانایی ایستادگی در مقابل هرگونه ناامنی و اخلال را دارد .

در پایان ازچند تن از روسای قطار،مهمانداران،درجه داران و کارمندان نمونه با اهدا لوح قدردانی شد.

گفتنی است صبحگاه مشترک پلیس راه آهن کشور صبح امروز با حضورفرهادی فرماندار تهران، حجت الاسلام سماعی رییس عقیدتی سیاسی پلیس پیشگیری ناجا،عرب سرخی فرمانده یگان امداد قاتب،جمعی از مدیران راه آهن و یگان های نمونه پلیس راه آهن کشور،بسیج راه آهن،دژبان سپاه و ارتش،یگان امداد تهران بزرگ و یگان موزیک و تشریفات ناجا در حوزه ۶ راه آهن برگزار شد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.