| کد خبر: 256454 |

۵۰ جایگاه عرضه سوخت کوچک مقیاس در تهران ساخته می شود

مدیرعامل شرکت ساماندهی مشاغل شهر تهران با بیان اینکه کلنگ زنی جایگاه های عرضه سوخت کوچک مقیاس در تهران به زودی انجام می شود، گفت: ۵۰ جایگاه عرضه سوخت تا پایان سال ساخته می شود.

تین نیوز

مدیرعامل شرکت ساماندهی مشاغل شهر تهران با بیان اینکه کلنگ زنی جایگاه های عرضه سوخت کوچک مقیاس در تهران به زودی انجام می شود، گفت: ۵۰ جایگاه عرضه سوخت تا پایان سال ساخته می شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از همشهری آنلاین، سعید بیگی در خصوص احداث ۱۱۰ جایگاه عرضه سوخت کوچک مقیاس در پایتخت گفت: همانطور که قبلا هم گفته بودم، جلسات با شرکت ملی پخش فراورده های نفتی در خصوص این جایگاه ها به تعویق افتاده بود، اما خدا را شکر چندی پیش جلسات برگزار و توافقات صورت گرفت.

مدیرعامل شرکت ساماندهی مشاغل شهر تهران با بیان اینکه کلنگ زنی جایگاه های سوخت در تهران بزودی انجام می شود، گفت: در حال تجهیز کارگاه هستیم. جلسات هم برگزار شده و کارها خوب پیش می رود. در مرحله اول ۱۲ کارگاه تجهیز و ۸ کارگاه دیگر هم بعد از رفع ایرادات تجهیز خواهد شد.

به گفته بیگی، تا پایان سال جاری ۵۰ جایگاه عرضه سوخت کوچک مقیاس در تهران افتتاح می شود.

وی در خصوص همراهی شرکت ملی پخش فراورده های نفتی با شهرداری تهران گفت: شورای شهر تهران مصوبه ای در خصوص احداث جایگاه ها داشت. در حال حاضر با همراهی صورت گرفته، به زودی شاهد ساخت جایگاه ها خواهیم بود. ما مناطق مورد نیاز را شناسایی کرده و در جاهایی که امکان احداث وجود دارد، این کار انجام می شود.

به گفته مدیرعامل شرکت ساماندهی مشاغل شهر تهران، شهرداری تهران مقدمات کار را فراهم و قراردادهای لازم راتهیه کرده است و به زودی کار عملیاتی می شود.

وی در خصوص محاسن جایگاه های عرضه سوخت کوچک مقیاس در تهران گفت: این امر باعث می شود صف های پمپ بنزین کوتاه و همچنین مصرف سوخت کمتر شود. 

به گفته بیگی، همچنین دسترسی شهروندان به جایگاه عرضه سوخت راحت تر می شود و دیگر نیازی نیست شهروندان مسافت طولانی را برای رسیدن به جایگاه ها طی کنند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.