| کد خبر: 206806 |

◄ قیمت‌های نجومی بلیت هواپیما برای مسافران مانده در ترکیه و دبی

تعداد زیادی از مسافران در ترکیه و دبی منتظر بازگشت به ایران هستند اما شدیداً با قیمت بالای بلیت روبه‌رو شده‌اند.

تین نیوز

در پی ممنوعیت پروازهای ایران به بسیاری از کشورها در پی شیوع ویروس کرونا در کشور تقریباً تمام کشورها اقدام به ممنوعیت پروازهای ورودی از ایران به کشورشان کردند که در راستای آن شاهد سرگردانی بسیاری از مسافران ایرانی در فرودگاه‌ها به‌ویژه دبی و ترکیه بودیم.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، پس از چند روز تلاش و پیگیری‌های به عمل آمده چند ایرلاین داخلی توانستند مجوز تعداد محدودی پرواز به ترکیه و دبی را برای بازگرداندن مسافران ایرانی به کشور  بگیرند.

بر اساس اخباری که به دست آمده اکنون تعداد زیادی از مسافران در ترکیه و دبی منتظر بازگشت به ایران هستند اما شدیداً با قیمت بالای بلیت روبه‌رو شده‌اند.

برای مثال امروز (چهارشنبه 14 اسفندماه) قیمت بلیت پرواز استانبول-تهران که توسط شرکت هواپیمایی قشم ایر در ساعت 18:15 دقیقه قرار است انجام بگیرد  2 میلیون 790 هزار تومان است.

این شرکت هواپیمایی مجدداً درهمین ساعت یک پرواز دیگر از استانبول به تهران خواهد داشت که قیمت بلیت آن 2 میلیون 820 هزار تومان است.

شرکت هواپیمایی ایران ایر، روز گذشته (13 اسفندماه) دو پرواز از استانبول به تهران داشت که با قیمت 2 میلیون 500 هزار تومان به فروش رسید.

قطرایرویز در همین روز پرواز از استانبول به تهران با توقف در دوحه داشت که قیمت بلیت آن بالای 7 میلیون 200 هزار تومان بود.

چند ایرلاین نیز در مسیر دبی به تهران با توقف در روسیه دارند که قیمت بلیت این پروازها بالای 12 میلیون تومان به فروش می‌رسد.

در حال حاضر تقاضای بسیار زیادی برای ورود مسافران از ترکیه به کشور وجود دارد اما بسیاری توانایی تهیه بلیت به این قیمت‌های گزاف را ندارند و همچنان در فرودگاه سرگردان هستند؛ از سوی دیگر با مجوزهایی که برای برقراری پروازهای محدود به ترکیه و دبی داده شده ایرلاین ها ناچار هستند که یک سرخالی پرواز کنند که این مسئله باعث شده هزینه زیان خود را روی بلیت پروازهای برگشت در نظر بگیرند که این مسئله در نهایت مسافران را متضرر کرده است.

یکم 1

دوم 2

سوم 3

چهارم

پنجم

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.