| کد خبر: 244609 |

مدیرکل‌ راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سیستان و بلوچستان خبر داد؛

بهره‌برداری از سالن مسافری پایانه مرزی میرجاوه پیش از اربعین سال جاری

مدیرکل‌ راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سیستان و بلوچستان گفت: طرح توسعه سالن مسافری که از دوسال گذشته شروع شده بود، تا کنون ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته وتا پیش از ایام اربعین به بهره‌برداری می‌رسد.

تین نیوز

مدیرکل‌ راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سیستان و بلوچستان گفت: طرح توسعه سالن مسافری که از دوسال گذشته شروع شده بود، تا کنون ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته وتا پیش از ایام اربعین به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایکاه اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی، ایوب کرد، مدیرکل‌ راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سیستان و بلوچستان،‌ با بیان اینکه مرز میرجاوه برای ورود زائران پاکستانی در ایام اربعین در نظر گرفته شده است، گفت: پیش‌بینی می‌شود ورود زائران پاکستانی نسبت به دو سال گذشته پیش از کرونا افزایش چشمگیری داشته باشد.

وی افزود: از هم اکنون ایمن‌سازی راه‌های منتهی به پایانه مرزی میرجاوه شامل روکش آسفالت ۱۰ کیلومتر منتهی به پایانه مرزی، لکه‌گیری، نصب علائم ایمنی و همچنین تابلوهای اطلاعاتی بیشتر در نظر گرفته شده که پیش از ایام محرم انجام می‌شود.

کُرد در خصوص بودجه تخصیص داده شده در راستای خدمت‌رسانی به زائران، اظهار کرد: در جهت ارائه خدمات مطلوب به زائران پاکستانی در پایانه مرزی میرجاوه و آماده‌سازی محوطه پایانه شامل روکش آسفالت محوطه، روشنایی و... اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان اختصاص پیدا کرده است.

 مدیرکل‌ راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد:‌ طرح توسعه سالن مسافری که از دوسال گذشته شروع شده بود، تا کنون ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته که قبل از ایام اربعین به بهره‌برداری می‌رسد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.