| کد خبر: 242335 |

◄ مدیرکل راهداری ایلام: تردد ۵۷ هزار مسافر فروردین امسال از مرز مهران

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام گفت: ۵۷ هزار هزار و ۲۴۵ مسافر تبعه ایرانی و خارجی در فروردین ماه سال جاری از طریق مرز بین‌المللی ‌مهران (ورود و خروج) تردد کرده‌اند.

تین نیوز

نورالله دلخواه اظهار داشت: در این‌ مدت (فروردین) ۳۱ هزار و ۹۴۲ نفر اتباع ایرانی و ۱۰ هزار و ۳۸۷ نفر از اتباع خارجی از طریق مرز مهران وارد کشور شده اند.

به گزارش تین نیوز، وی افزود: همچنین در این مدت سه هزار و ۶۲۷ نفر ایرانی و ۱۱ هزار و ۶۵۰ نفر از اتباع خارجی از طریق مرز بین المللی مهران از کشور خارج شده اند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام با اشاره به تردد مسافر از مرز مهران طی سال گذشته یادآور شد: ۴۴۹ هزار و ۶۳۰ مسافر اتباع ایرانی و خارجی سال گذشته از طریق مرز بین‌المللی ‌مهران (ورود و خروج) تردد کرده‌اند.

دلخواه تاکید کرد: طی این‌ مدت (سال گذشته) ۱۹۱ هزار و ۵۲ نفر اتباع ایرانی و ۶۳ هزار و ۱۴۴ نفر از اتباع خارجی از طریق مرز مهران وارد کشور شده اند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام بیان کرد: همچنین در این مدت ۶۸ هزار و ۷۴۴ نفر ایرانی و ۱۲۶ هزار و ۶۹۰ نفر از اتباع خارجی از طریق مرز بین المللی مهران از کشور خارج شده اند.

وی گفت: این افراد کسانی بوده اند که علاوه بر روادید، موافقتنامه رسمی از طرف عراق و برگه تزریق واکسن داشته اند.

دلخواه ادامه داد: همچنین در این مدت و بر اساس نظام مراقبت افرادیکه از طریق مرز مهران وارد کشور شدند، غربالگری و از آن دسته افرادیکه مشکوک به بیماری بودند، نمونه گیری به عمل آمد.

به گزارش ایرنا، شهر مرزی مهران در استان ایلام با حدود ۲۳۰ کیلومتر فاصله با بغداد نزدیک‌ترین شهر مرزی کشورمان به پایتخت عراق و عتبات عالیات این کشور است که امروز به کانون فعالیت‌های صادراتی و تردد زوار با کشور همسایه تبدیل شده است.

شهرستان مرزی مهران در ۸۵ کیلومتری جنوب غربی ایلام قرار دارد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.