| کد خبر: 241631 |

ثبت ۲۷ میلیون و ۶۴۵ هزار تردد در راه‌های استان اصفهان

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان گفت: طی روزهای ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ تا سیزدهم فروردین امسال، میزان تردد در راه‌های استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته، ۸۲ درصد رشد داشته است.

تین نیوز

 محمدعلی صلواتی با اشاره به آخرین آمارهای تردد در محورهای استان اصفهان از ابتدای تعطیلات نوروزی تاکنون، اظهار کرد: طی روزهای ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ تا سیزدهم فروردین امسال، ۲۷ میلیون و ۶۴۵ هزار و ۸۹۲ تردد در راه‌های استان ثبت شده که میزان ترددها نسبت به مدت مشابه سال گذشته، ۸۲ درصد رشد داشته است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، وی افزود: کل تردد در راه‌های استان از مجموع ۱۴۰ دستگاه ترددشمار ثبت شده است.

معاون حمل و نقل اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان گفت: در این مدت، آمار خودروهای ورودی به محورهای استان ۲ میلیون و ۱۹۹ هزار و ۱۳۲ خودرو بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۸۰ درصد افزایش داشته است.

به گفته صلواتی، طی این مدت تعداد وسیله نقلیه خروجی از راه‌های استان ۲ میلیون و ۲۰۵ هزار و ۳۰۰ بود که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۷۷ درصد رشد داشته است.

وی افزود: از ابتدای ستاد نوروزی تا روز گذشته بیشترین تردد پلاک خودروهای اصفهان در سایر استان‌ها مربوط به قم ۹ درصد، ۶.۸ درصد در تهران، ۶.۶ درصد در فارس و ۴.۶ درصد در چهارمحال و بختیاری بوده است.

معاون حمل و نقل اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان افزود: از ابتدای ستاد نوروزی تا روز گذشته بیشترین سهم تردد خودروهای غیربومی در استان اصفهان مربوط به تهران با ۱۹.۷ درصد، ۴.۷ درصد مربوط به فارس و ۳.۸ درصد مربوط به چهارمحال و بختیاری بود، همچنین ۴۰.۳ درصد ترددها مربوط به خودروهای پلاک اصفهان داخل استان بوده است.

وی همچنین اضافه کرد: میزان ماندگاری خودروهای غیربومی در استان از ابتدای ستاد نوروزی ۱۴۰۱ تا سیزدهم فروردین‌ماه، بین یک تا دو روز ۱۴ درصد، بین دو تا سه روز ۱۰ درصد، بین سه تا چهار روز ۸ درصد، بین چهار تا پنج روز ۶ درصد و بین پنج تا شش روز ۶ درصد، بین شش تا هفت روز ۵ درصد و همچنین بین یک تا دو هفته ۱۷ درصد بوده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.