| کد خبر: 221715 |

محدودیت‌های کرونا تردد راه‌های اصفهان را ۱۸ درصد کم کرد

معاون فنی و راه های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان گفت: طی پنج روز محدودیت های اخیر کرونایی، میزان تردد متوسط در راه های استان اصفهان ۱۸ درصد نسبت به مدت مشابه هفته قبل کاهش یافته است.

تین نیوز

معاون فنی و راه های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان گفت: طی پنج روز محدودیت های اخیر کرونایی، میزان تردد متوسط در راه های استان اصفهان ۱۸ درصد نسبت به مدت مشابه هفته قبل کاهش یافته است.

به گزارش تین نیوز، محمدعلی صلواتی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به آمار مقایسه ای تردد در دوره اعمال محدودیت ها از ۱۲ ظهر دوشنبه ۱۲ آبان تا ساعت ۲۴ روز جمعه ۱۶ آبان ماه به نسبت مشابه هفته گذشته، اظهار کرد: در این بازه زمانی، میزان تردد ورودی به کلانشهر اصفهان ۲۱۳ هزار و ۵۰۸ خودرو بود.

به گفته وی، در این بازه زمانی آمار تردد ورودی به مرکز استان ۱۸ درصد کاهش داشته است.

معاون فنی و راه های روستایی اداره کل راهداری استان اصفهان با اشاره به کاهش ۲۰ درصدی تردد خروجی خودروها از مرکز استان، گفت: دربازه زمانی یاد شده ۲۲۲ هزار و ۸۰۰ خودرو از کلانشهر اصفهان خارج شده اند.

به گفته صلواتی، متوسط تردد ساعتی در مجموع محورهای استان در دوره اجرای طرح نسبت به مدت مشابه هفته گذشته، ۱۸درصد کاهش داشته است.

رئیس پلیس راه استان اصفهان نیز در خصوص جرایم خودروهایی که در زمان محدودیت های کرونا در راه های اصفهان تردد داشتند، به ایسنا، گفت: ما نباید به دنبال جریمه کردن باشیم و امکان اعلام آمار جرائم وجود ندارد.

حسین پورقیصری تصریح کرد: در شرایط این محدودیت ها شاهد همکاری مردم بودیم و بسیاری از خودروها در این زمان با تذکر پلیس به داخل اصفهان برمی گشتند و خوشبختانه این محدودیت تردد بدون مشکل تا شب گذشته در محورهای اصفهان اجرا شد.

وی افزود: البته برخی خودروها این محدودیت را جدی نگرفته بودند، اما بعد از تذکر افراد معدودی برگشتند.

بنا بر اعلام سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان، تردد خودروهای غیر بومی به کلانشهر اصفهان از ساعت ۱۲ روز دوشنبه تا ساعت ۲۴ روز جمعه ۱۶ آبان ممنوع اعلام شد و پنج ورودی که قبلاً کنترل می‌شد و شامل ورودی ‌های شاهین‌شهر، نجف‌آباد، مبارکه، فولادشهر و محور نائین- سگزی به اصفهان بود، مجدداً کنترل شدید شد.

به گفته غلامی، برای متخلفان ترددها جریمه ۵۰۰ هزار تومانی اعمال می‌شود، همچنین برای خروج خودروهای بومی از کلان‌شهر اصفهان به شهرهای دیگر نیز همین محدودیت‌ها در نظر گرفته شده بود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.