| کد خبر: 241520 |

رشد ۴.۵ درصدی حمل کالاهای اساسی در بندر انزلی

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گیلان از جابجایی بیش از ۸۶۴ هزار تن انواع کالاهای اساسی از بندر انزلی طی ۱۱ ماهه سال ۱۴۰۰ خبر داد.

تین نیوز

فریبرز مرادی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گیلان از جابجایی بیش از ۸۶۴ هزار تن انواع کالاهای اساسی از بندر انزلی طی ۱۱ ماهه سال ۱۴۰۰ خبر داد و گفت: طی این مدت ۱۳۱ هزار و ۷۲ تن کالای ترانزیتی از مرزهای استان وارد و ۱۵۶ هزار و ۳۶۱ تن کالا از استان خارج شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گیلان افزود: بر این اساس، به ترتیب در ترانزیت ورودی استان شاهد ۸۷ درصد افزایش و در ترانزیت خروجی از استان هم شاهد افزایش ۲۸۷ درصدی بودیم.

وی یادآور شد: این میزان کالای اساسی توسط ۳۶ هزار و ۸۴۵ سفر کامیون جابه‌جا شده که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل از آن (۱۳۹۹) شاهد رشد ۵ درصدی سفر ناوگان حمل کالاهای اساسی بودیم.

مرادی گفت: کالاهای اساسی حمل شده شامل ۲۹۴ هزار و ۴۵۷ تن گندم، ۱۹۷ هزار و ۳۷۹ تن جو، ۱۹۶ هزار و ۳۷۲ تن ذرت و ۱۷۵ هزار و ۹۴۰ تن انواع دانه‌های روغنی بود که از بندر انزلی به مقاصد داخل و خارج استان حمل شد.

به گفته مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان،  در حال حاضر ۱۵۹شرکت حمل و نقل کالا، ۸۶۵۹ رانندگان حمل و نقل کالا و ۵۸۶۹ ناوگان حمل و نقل کالا در این استان مشغول فعالیت هستند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.