| کد خبر: 239419 |

◄ تداوم تلاش برای بازگشایی راه ارتباطی۲۰۰ روستای آذربایجان‌شرقی

معاون مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان شرقی گفت: تلاش برای بازگشایی راه ارتباطی ۲۰۰ روستای آذربایجان‌شرقی ادامه دارد.

تین نیوز

معاون مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان شرقی گفت: تلاش برای بازگشایی راه ارتباطی ۲۰۰ روستای آذربایجان‌شرقی ادامه دارد.

به گزارش تین نیوز، غلامرضا رسول زاده با بیان اینکه در این مدت یک هزار راه روستایی استان از سوی راهداران برف روبی شده است، اظهار داشت: تلاش می‌کنیم تا پایان امروز راه ارتباطی این روستاها نیز که بیشتر آنها در مناطق کوهستانی و سخت عبور قرار دارند، بازگشایی شود.

وی اظهار داشت: در عملیات زمستانی در جریان بارش سه روز گذشته حدود ۴۰ هزار کیلومتر-باند از راه‌های استان با استفاده از ۲۱ هزار تن مخلوط نمک و شن توسط گروه‌های راهداری، برف روبی و نمک و شن پاشی شد.

معاون مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی گفت: در زمان کنونی راه‌های اصلی و فرعی استان و آزادراه تبریز - زنجان باز بوده و تردد در آنها بدون هیچ مشکلی در جریان است.

رسول زاده، ادامه داد: در سه روز اخیر راهداران آذربایجان شرقی به ۵۶۷ دستگاه خودروی گرفتار در برف و کولاک در راه‌های مختلف استان امداد رسانی و آنها را برای ادامه حرکت به مسیرهای خود هدایت کرده‌اند.

وی راه‌های تحت پوشش اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان را بیش از ۱۴ هزار کیلومتر اعلام و یادآوری کرد: مردم و مسافران از انجام سفرهای غیرضروری به هنگام بارش برف خودداری کرده و در صورت ضرورت قبل از انجام سفر از طریق تلفن گویای ۱۴۱ که ۲۴ ساعته پاسخگوست، در خصوص وضعیت راه‌ها و شرایط آب و هوایی اطلاعات کسب و از اپلیکیشن ۱۴۱ و وب سایت www.۱۴۱.ir نیز برای آگاهی از وضعیت آب و هوایی جاده‌ها استفاده کنند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.