| کد خبر: 230632 |

تفکر جدید در راهداری حاکم شده است

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه نگاه تصدی‌گری به راهداری آسیب می‌زند، گفت: اکنون تفکر جدید در راهداری حاکم شده است.

تین نیوز

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه نگاه تصدی‌گری به راهداری آسیب می‌زند، گفت: اکنون تفکر جدید در راهداری حاکم شده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، در سفر امروز محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی به استان یزد، آیین بهره‌برداری از پروژه‌های نگهداری راه‌های استان یزد برگزار شد. در این طرح مجموعا ۶۶۵ کیلومتر راه با صرف هزینه‌ای معادل ۴۸۰ میلیارد ریال مورد بهسازی و بازسازی قرار گرفته‌اند که اقدامات انجام شده شامل ۱۱۷ کیلومتر روکش آسفالت تقویتی، ۵۹ کیلومتر بهسازی و عملیات روکش حفاظتی، ۱۹۳ کیلومتر اجرای عملیات درزگیری رویه آسفالت و ۲۹۶ کیلومتر اجرای عملیات لکه گیری رویه آسفالت می‌شود.

محمد اسلامی در جریان سخنرانی در این آیین با اشاره به اینکه نگاه قانون به راهداری، نگاه تصدی‌گری است، گفت: این نگاه در کنار شرایط پر تغییر و پر تنش پیمانکاری موجب شده که در سنوات گذشته مساله رسیدگی به راه‌ها آسیب ببیند.

وی ادامه داد: از بدو ورود به حوزه وزارت سعی در اصلاح این مورد داشتم و اکنون در وزارت راه و شهرسازی به دنبال رایزنی برای رفع موانع قانونی رویه اصلاح شده هستیم. این نهضت بحمدالله در کشور برپا شده است که نگهداری از راه‌ها پیوسته و شبانه‌روزی انجام شود.  راه زنده و در حرکت است و  راهداری نیز باید به صورت زنده و در حرکت به بهسازی و نگهداری از راه مشغول باشد. البته باید به راهدار نیز رسیدگی شود.

وزیر راه و شهرسازی افزود: این تفکر و رویه جدید در حوزه راهداری در وزارت راه و شهرسازی دنبال می‌شود و امسال سال آغازین آن با این حجم و کیفیت بوده است. بنابراین لازم است بابت کاری که انجام شده به راهداران تبریک و خداقوت بگویم.

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • راننده 0 0

    جاده مبارکه به بروجن از گردنه قامیشلو به پایین خیلی چاله دارد احتیاج به بازسازی دارد ای کاش زودتر روکش آسفالت می شد وچاله ها پرمی شدند ماشینها براینکه درچاله ها نیفتند انحراف شده وباعث تصادف می شوند