| کد خبر: 210009 |

بارش باران موجب لغزندگی جاده‌های کردستان شده است

رییس مرکز مدیریت‌های راهداری، حمل و نقل جاده‌های کردستان گفت: برا اثر بارش باران جاده‌های این استان لغزنده بوده و لازم است رانندگان در هنگام تردد احتیاط کنند.

تین نیوز

رییس مرکز مدیریت‌های راهداری، حمل و نقل جاده‌های کردستان گفت: برا اثر بارش باران جاده‌های این استان لغزنده بوده و لازم است رانندگان در هنگام تردد احتیاط کنند.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، دانش زندی روز پنجشنبه اظهار داشت: بارش باران در تمام جاده‌های استان به صورت متراکم و رگباری است که این پدیده خود خود باعث کاهش دید رانندگان سطح جاده‌ها شده است.

وی اضافه کرد: همچنین مه گرفتگی از دیگر پدیده‌های جوی در جاده‌های استان کردستان است که بیشترنی میزان ان در گردنه ماموخ محور سنندج - دیواندره و گردنه نران سنندج - کامیاران با حداکثر دید ۶۰۰ متر است.

وی با بیان اینکه توصیه می‌شود مسافران از تردد غیر ضرور در محورهای ارتباطی استان کردستان خودداری کنند، یادآور شد: شماره تماس ۱۴۱ به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی و اعلام آخرین وضعیت راه های استان است اما توصیه می‌شود مردم از انجام سفرهای غیرضروری بویژه در طول شب خودداری کنند.

طبق اعلام هواشناسی کردستان از امروز تا روز شنبه به علت گذر امواج ضعیف از سطح منطقه، دربعضی ساعات شاهد رگبار باران و رعد وبرق با احتمال تگرگ و در ارتفاعات بارش برف خواهیم بود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.