| کد خبر: 196227 |

◄ بهسازی و آسفالت 70 کیلومتر راه روستایی در استان اردبیل

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: در قالب طرح ملی ابرار بهسازی، شن‌ریزی و آسفالت راه 10 روستا در شهرستان‌های اردبیل، گرمی، بیله‌سوار، مشگین شهر، خلخال و کوثر به طول 70 کیلومتر در حال اجراست.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: در قالب طرح ملی ابرار بهسازی، شن ریزی و آسفالت راه 10 روستا در شهرستان‌های اردبیل، گرمی، بیله‌سوار، مشگین شهر، خلخال و کوثر به طول 70 کیلومتر در حال اجراست.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل، علی رحمتی در بازید از عملیات ترانشه‌برداری و خاک‌برداری راه روستای محروم کمر افزود: این 10 پروزه روستایی با تلاش جهادی و انقلابی راهداران به صورت امانی انجام می شود.

دبیر کمیسیون اجرایی مدیریت ایمنی حمل و نقل استان اردبیل تصریح کرد: خدمت رسانی به روستاها در قالب طرح ابرار مورد تاکید ویژه وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری وحمل ونقل جاده‌ای کشور است و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل برای تحقق این مهم باهمه توان در میدان عمل آماده اقدام انقلابی است.

عضو شورای اداری استان اردبیل با بیان این‌که پروژه بهسازی و ترانشه‌برداری راه روستای محروم کمر بخش خورش رستم با تلاش راهداران دیار سبلان با قوت درحال اجراست افزود: هفت کیلومتر از مسیر ارتباطی روستای کمر بخش خورش رستم شهرستان خلخال چندین سال قبل اجرا شده بود و هفت کیلومتر دیگر نیز توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل درحال انجام است و از روزهای آینده شن‌ریزی مسیر شروع خواهد شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل حجم خاک‌برداری این پروژه را 175 هزار متر مکعب عنوان و اظهار امیدواری کرد با تلاش راهداران بهسازی راه روستای کمر که با مشارکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و بنیاد برکت اجرا می‌شود تا پایان مهرماه سال جاری به اتمام برسد.

عضو شورای ترافیک استان اردبیل با اشاره به این‌که سطح ارتفاع اجرای این پروژه 750 متر است گفت: اجرای این طرح تا پل گاو بر عهده راهداری استان اردبیل است و مابقی مسیر نیز توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان آذربایجان‌شرقی انجام خواهد شد. 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.