| کد خبر: 195306 |

◄ صادرات 175 هزار تن کالای ایرانی از پایانه مرزی بیله سوار

اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل برای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب درسال رونق تولید باهمه توان در میدان عمل بصورت جهادی و انقلابی درحال تلاش است.

تین نیوز

عضو شورای اداری استان اردبیل، در بازدید از پایانه مرزی بیله‌سوار با بیان این‌که این میزان کالا توسط هفت‌هزار و 910 کامیون به کشورهای آذربایجان، روسیه، گرجستان و حوزه قفقاز صادر شده از افزایش 27 درصدی صادرات کالای ایرانی در مدت یاد شده خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل، علی رحمتی گفت: اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل برای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب درسال رونق تولید باهمه توان در میدان عمل به‌صورت جهادی و انقلابی درحال تلاش است.

وی عمده کالاهای صادراتی را کاشی، شیشه، پروفیل، نمک، قیر و آهن‌آلات برشمرد.

دبیر کمیسیون مدیریت ایمنی حمل ونقل استان اردبیل به افزایش 27 درصدی ترانزیت خروجی در پایانه‌مرزی بیله‌سوار اشاره کرد و گفت: در مدت یاد شده 73 هزار و 426 تن کالا توسط سه‌هزار دستگاه کامیون از مرز بیله‌سوار ترانزیت خروجی شده است.

عضو شورای اداری استان اردبیل عمده کالاهای ترانزیت شده را سیمان، ام‌دی‌اف، گچ، نئوپان و سنگ‌های ساختمانی عنوان کرد و افزود: 96 درصد از این کالاها توسط کامیون آذری و مابقی توسط دستگاه‌های ایرانی و ترکی از مرز بیله‌سوار به کشورهای هدف ترانزیت شده است.

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل پایانه مرزی بیله‌سوار را یکی از پنج پایانه برتر کشور دانست و تصریح کرد: با تلاش شبانه‌روزی همکاران در پایانه مرزی بیله سوار خوشبختانه وضعیت صادرات و واردات کالا در این پایانه کاملا عادی و روان است. 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.