| کد خبر: 192688 |

جابجایی ۷۴۶ هزار تن کالا در استان اردبیل

معاون حمل‌ونقل اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل از جابجایی ۷۴۶ هزار تن کالا در فصل بهار در استان اردبیل خبر داد.

تین نیوز

 معاون حمل‌ونقل اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل از جابجایی ۷۴۶ هزار تن کالا در فصل بهار در استان اردبیل خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از فارس، رضا شیرین زاده در بازدید از شرکت‌های حمل‌ونقل کالا اظهار کرد: در سه ماهه نخست سالجاری ۷۴۶ هزار تن کالا در استان اردبیل جابجا شده است.

وی افزود: گندم، سیمان، سیر، آب معدنی، انواع چوب و سایر محصولات کشاورزی عمده کالا‌های جابجا شده در سه ماه نخست سال جاری در استان اردبیل است.

معاون حمل‌ونقل اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل با بیان اینکه از مردادماه سال گذشته بیش از ۱۶ هزار جفت لاستیک با نرخ سهمیه در بین رانندگان پرتلاش استان اردبیل توزیع شده و این مهم همچنان ادامه دارد تصریح کرد: توزیع لاستیک به نرخ سهمیه در راستای حمایت از رانندگان سخت کوش در جهت کاهش هزینه‌های آنان همچنان ادامه دارد.

شیرین زاده افزود: مالکان ناوگان عمومی حمل ونقل بار و مسافر جاده‌ای سنگین و نیمه سنگین می‌توانند با در دست داشتن مدارک متعلق به خود و وسیله نقلیه شامل کارت هوشمند ناوگان، کارت ناوگان و برگ سبز مالکیت ناوگان نسبت به دریافت لاستیک مورد نیاز به نرخ مصوب با مراجعه به اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اقدام نمایند.

وی در خصوص میزان لاستیک تخصیص یافته به ازای پیمایش برای ناوگان عمومی جاده‌ای نیز گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده در سازمان راهداری و حمل ونقل جاده‌ای به ناوگان عمومی مسافری اتوبوس به ازای هر ۲۰ هزار کیلومتر کارکرد ۲ حلقه، مینی بوس به ازای هر ۱۵ هزار کیلومتر کارکرد ۲ حلقه، باری با ظرفیت تا ۲۰ تن به ازای هر ۲۰ هزار کیلومتر کارکرد ۲ حلقه، باری با ظرفیت بیش از ۲۰ تن تا ۴۰ تن به ازای هر ۱۵ هزار کیلومتر کارکرد ۲ حلقه و باری با ظرفیت بیش از ۴۰ تن به ازای هر ۱۰ هزار کیلومتر کارکرد ۲ حلقه در نظر گرفته شده است.

منبع: خبرگزاری فارس

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.