◄ رسیدگی به تخلفات 21 راننده بخش حمل و نقل مسافری استان اردبیل
کمیسیون ماده 11 استان اردبیل به تخلف 21 راننده خاطی بخش حملونقل مسافری رسیدگی و تصمیمات لازم را اتخاذ کرد.
معاون حملونقل ادارهکل راهداری و حملونقل جادهای استان اردبیل با اشاره به شکایات مسافران از رانندگان ناوگان حملونقل مسافری گفت: یکی از اهداف مهم این جلسه، نظارت بر ارائه خدمات صحیح و بهموقع رانندگان به مسافران حملونقل برونشهری است.
به گزارش تیننیوز و به نقل از روابطعمومی ادارهکل راهداری و حملونقل جادهای استان اردبیل، رضا شیرینزاده رعایت نکردن اضافه تناژ، توقف در میدان، تأخیر درحرکت، پذیرایی نکردن از مسافران و عدم ارائه بلیط را از عمده تخلفات رانندگان عنوان کرد و اظهار داشت: چنانچه در این راستا خدمات موردنظر از سوی شرکت و یا رانندگان رعایت نشود، برابر قانون با شرکت متخلف در کمیسیون ماده 12 و با رانندگان خاطی در کمیسیون ماده 11 برخورد و اعمال قانون میشود.
شیرینزاده تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون، با تشکیل جلسات کمیسیون ماده 11 به تخلفات بیش از 120 راننده رسیدگی و احکام مربوطه برای متخلفان صادرشده است.
وی همچنین از رسیدگی به تخلف 32 شرکت حملونقل در کمیسیون ماده 12 در این مدت خبر داد و گفت: برای خاطیان یک سال محرومیت از رانندگی، تذکر کتبی، لغو خدمات و همچنین جریمه نقدی صادرشده است.
معاون حملونقل ادارهکل راهداری و حملونقل جادهای استان اردبیل رضایتمندی مسافران و کاهش چشمگیر حجم شکایات را از نتایج برخوردهای انجامشده با رانندگان خاطی در این جلسات برشمرد و یادآور شد: در حال حاضر، تاخیر مسافران از مبدا استان اردبیل به صفر رسیده است و خدمات شرکتها و رانندگان نیز به مسافران در حد مطلوب و قابل قبولی است.
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمیکند.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.