| کد خبر: 178293 |

◄ رسیدگی به تخلفات 21 راننده بخش حمل و نقل مسافری استان اردبیل

کمیسیون ماده 11 استان اردبیل به تخلف 21 راننده خاطی بخش حمل‌ونقل مسافری رسیدگی و تصمیمات لازم را اتخاذ کرد.

تین نیوز

معاون حمل‌ونقل اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل با اشاره به شکایات مسافران از رانندگان ناوگان حمل‌ونقل مسافری گفت: یکی از اهداف مهم این جلسه، نظارت بر ارائه خدمات صحیح و به‌موقع رانندگان به مسافران حمل‌ونقل برون‌شهری است.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل، رضا شیرین‌زاده رعایت نکردن اضافه تناژ، توقف در میدان، تأخیر درحرکت، پذیرایی نکردن از مسافران و عدم ارائه بلیط را از عمده تخلفات رانندگان عنوان کرد و اظهار داشت: چنان‌چه در این راستا خدمات موردنظر از سوی شرکت و یا رانندگان رعایت نشود، برابر قانون با شرکت متخلف در کمیسیون ماده 12 و با رانندگان خاطی در کمیسیون ماده 11 برخورد و اعمال قانون می‌شود.

شیرین‌زاده تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون، با تشکیل جلسات کمیسیون ماده 11 به تخلفات بیش از 120 راننده رسیدگی و احکام مربوطه برای متخلفان صادرشده است.

وی هم‌چنین از رسیدگی به تخلف 32 شرکت حمل‌ونقل در کمیسیون ماده 12 در این مدت خبر داد و گفت: برای خاطیان یک سال محرومیت از رانندگی، تذکر کتبی، لغو خدمات و همچنین جریمه نقدی صادرشده است.

معاون حمل‌ونقل اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل رضایت‌مندی مسافران و کاهش چشمگیر حجم شکایات را از نتایج برخوردهای انجام‌شده با رانندگان خاطی در این جلسات برشمرد و یادآور شد: در حال حاضر، تاخیر مسافران از مبدا استان اردبیل به صفر رسیده است و خدمات شرکت‌ها و رانندگان نیز به مسافران در حد مطلوب و قابل قبولی است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.