| کد خبر: 177537 |

◄ اعطای تسهیلات وام اشتغال به مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی قم

تسهیلات وام اشتغال به مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی استان قم اعطا شد.

تین نیوز

کارگروه اشتغال استان قم با اعطای تسهیلات وام اشتغال به شش مجتمع خدماتی رفاهی بین‌راهی استان قم موافقت کرد.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای قم، معاون توسعه مدیریت منابع اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای قم گفت: درراستای ایجاد اشتغال پایدار روستایی، طرح اعطای تسهیلات وام کم‌بهره جهت احداث، تکمیل و بهسازی مجتمع‌های خدماتی- رفاهی بین‌راهی استان قم اجرایی شد.

محمدرضا قدسی افزود: وام مذکور از محل اعتبارات ایجاد اشتغال پایدار در مناطق روستایی استان قم تامین شده است و با توجه به‌ضرورت ایجاد اشتغال پایدار و ارتقای سطح خدمات موضوعه به کاربران جاده‌ای، اعطای تسهیلات وام کم‌بهره به مجتمع‌های خدمانی رفاهی بین‌راهی در دستور کار قرار گرفت.

 قدسی خاطرنشان کرد: در حال حاضر نسبت به معرفی مدیریت 21 مجتمع خدماتی-رفاهی به دبیرخانه کارگروه اشتغال استان اقدام شده است.

وی افزود: پس از بررسی‌های به‌عمل‌آمده و با توجه به اولویت‌های ملحوظ، تاکنون با اعطای تسهیلات وام کم‌بهره به شش مجتمع خدماتی-رفاهی توسط کارگروه مذکور موافقت شده است.

 معاون توسعه مدیریت منابع اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان قم افزود: در صورت اعطای این تسهیلات به‌تمامی مجموعه‌های خدماتی-رفاهی بین‌راهی استان قم، افزون بر یک هزار نفر مشغول به کار خواهند شد.

 وی توضیح داد: بی‌تردید تجهیز و بهسازی زیرساخت‌های عمرانی مجتمع‌های خدماتی-رفاهی جاده‌ای نقش مهمی در احیای حقوق شهروندی و هم‌چنین ارتقا سطح فرهنگ ارائه خدمات جاده‌ای خواهد داشت.

 قدسی کاهش حوادث جاده‌ای، زیباسازی منظر حریم راه، توسعه صنعت حمل‌ونقل جاده‌ای و... از دیگر مزایای مرتبط با اجرای این طرح دانست و خاطرنشان کرد: از دیگر ویژگی‌های اجرای این طرح که موجب تقویت بافت روستا می‌شود، اشتغال روستاییان به دلیل بعد مسافت مجتمع‌ها با مراکز شهری است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.