| کد خبر: 185670 |

مدیر کل راه وشهرسازی لارستان خبر داد :

◄ تردد بیش از دو میلیون 345 هزار خودرو در نوروز 98

با توجه به اینکه حوزه اداره کل راه وشهرسازی لارستان بهترین و کوتاه ترین مسیر برای دسترسی به بنادر جنوبی کشور و جزایر کیش و قشم و همچنین منطقه انرژی بر پارس جنوبی و عسلویه است، از همین رو در طول سال بخصوص در ایام نوروز پذیرای مسافران زیادی است .

تین نیوز

با توجه به اینکه حوزه اداره کل راه وشهرسازی لارستان بهترین و کوتاه ترین مسیر برای دسترسی به بنادر جنوبی کشور و جزایر کیش و قشم  و همچنین  منطقه انرژی بر پارس جنوبی و عسلویه است، از همین رو در طول سال بخصوص در ایام نوروز پذیرای مسافران زیادی است .

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط‌عمومی اداره کل راه وشهرسازی لارستان ، مدیر کل راه وشهرسازی لارستان در خصوص اقدامات انجام شده در ایام نوروز اظهار کرد :در ایام تعطیلات نوروزی بیش از 198 راهدار در قالب 42 خودرو از تاریخ 25 اسفند 97 لغایت 16 فروردین 98 به صورت شبانه روزی در حال خدمت رسانی بوده اند .

وی افزود : با توجه به راه اندازی مرکز مدیریت راهها  در اداره کل راه وشهرسازی لارستان و نصب دستگاههای تردد شمار در تمامی محور های حوزه این اداره کل در ایام نوروز بیش از دو میلیون 345 هزارو 468 خودرو از محور های این اداره کل تردد کرده اند که بیشترین ترددها  مربوط به لار- بندر عباس با 154 هزارو 942 خودرو ، لار- جهرم 149هزارو 564 هزار خودرو ، لامرد- مهر 136 هزارو 64 خودرو و لار - بستک 114 هزارو 355 خودرو بوده است .

محمدرضا باقری فرد با اشاره به اقدامات صورت گرفته پیش از آغاز سفرهای نوروزی ، تصریح کرد : : درمحور های اصلی و شریانی حوزه استحفاظی این اداره کل بیش از105 کیلومتر روکش آسفالت ، 480 کیلومتر خط کشی ، 255 متر حفاظ های پل ها وتابلو و علائم اطلاعاتی و هشدار دهنده نصب شد و نیز لایروبی رودخانه و پاکسازی دهانه پل ها به همراه اصلاح شیب شیروانی و اصلاح نقاط پرتگاهی از جمله اقداماتی بود که به معنای واقعی برای نگهداری راهها صورت گرفت.

مدیرکل راه و شهرسازی لارستان در پایان خاطر نشان کرد : در ایام نوروز با توجه به بارندگی ها در حوزه این اداره کل ولیکن خوشبختانه با تلاش راهداران عزیز تمامی محور ها باز و تردد در آنها به شکل مطلوبی جریان داشت.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.