| کد خبر: 184486 |

◄ مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی برای بیش از 640 نفر اشتغال زایی دارند

مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی برای بیش از 640 نفر اشتغال زایی دارند.

تین نیوز

معاون فنی و نظارت اداره کل راهدای و حمل و نقل جاده ای  خوزستان گفت: 640 نفر در سال جاری به صورت مستقیم در مجتمع های خدمات رفاهی بین راهی خوزستان مشغول به کار هستند.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط‌عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای، محمد طلا شجاعی در جلسه آمادگی مجتمع های خدماتی و رفاهی بین راه که در اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای برگزار شد، گفت: هدف از برگزاری این جلسه هم اندیشی با مدیران و بهره برداران مجتمع های خدماتی رفاهی برای ارائه خدمات بهتر به مسافران نوروزی است.

شجاعی در بحث ایجاد اشتغال در مجتمع های خدمات رفاهی گفت: در حال حاضر 43 مجتمع خدمات رفاهی بین راهی فعال در استان وجود دارد که برای بیش از 640 نفر اشتغال زایی داشته است.

شجاعی با بیان اینکه میزان استقبال سرمایه گذاران در این بخش بیش از ظرفیت محدود جاده ها است، عنوان کرد: در این خصوص طرح جامع مجتمع های خدمات رفاهی در سال 95 به تصویب کارگروه امور زیربنایی استان و شورای توسعه و برنامه ریزی رسید.

وی در ادامه افزود: بر اسا س این طرح مجتمع ها در جاهای مورد نیازاحداث می شوند و هدف افزایش تعداد مجتمع ها بر اساس رعایت فواصل و تعیین نقاط مورد نیاز به 155 مجتمع است.

شجاعی اظهار داشت: برای ارائه خدمات بهینه به مسافران کمیته ویژه نظارت مصوب ستاد خدمات سفر کشور در قالب اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای، اداره کل میراث فرهنگی،شرکت پخش ملی فرآورده ها ی نفتی، معاونت بهداشت و درمان، ستاد اقامه نماز و اداره نظارت بر اماکن عمومی ناجا  بر فعالیت این مجتمع ها نظارت می کند.

وی با بیان آغاز نظارت کمیته کار بر فعالیت مجتمع ها از سال 96 گفت: بازدید ها و رفع نواقص از سال 96 تا کنون دربهبود ارائه خدمات تاثیر زیادی داشته است و مجتمع هایی که در اصلاح و رفع نواقص کوتاهی کنند تعطیل می شوند.

شجاعی در پایان عنوان کرد: در نظر گرفتن جایگاه سوخت یا رستوران،نمازخانه و سرویس بهداشتی به تفکیک، فروشگاه، اتاق کودک و مادر، پارکینگ و فضای سبز در مجتمع های خدمات رفاهی الزامی است همچنین جهت ارتقا سطح خدمات، مناسب سازی فضا برای معلولین و نصب بنر معرفی مدیر داخلی و درج سامانه پیام کوتاه 1000141 و 2000141 بر روی بنر جهت رسیدگی به شکایات و نظرات شهروندان در دستور کار قرار گرفته است.​

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.