| کد خبر: 183924 |

◄ راه اندازی سامانه نوبت دهی و اعلان بار با اثر انگشت رانندگان در پایانه بندرامام

سامانه نوبت دهی و اعلان بار با اثر انگشت رانندگان در پایانه بندرامام خمینی راه اندازی شد.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خوزستان از راه‌اندازی سامانه نوبت‌دهی و اعلان بار با کمک اثرانگشت در پایانه بندر امام خمینی خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خوزستان، غلام عباس بهرامی نیا گفت: به طور متوسط در سال 2 میلیون و137 هزار بارنامه صادر می‌شود و از این تعداد حدود 770 هزار بارنامه مربوط به پایانه بندر امام است.

وی در ادامه افزود: در این زمینه در راستای تحقق اهداف اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خوزستان در خصوص شفاف‌سازی و افزایش ضریب اطمینان در حمل‌ونقل، سامانه نوبت‌دهی و اعلان بار با اثرانگشت در پایانه بندرامام خمینی راه‌اندازی شد.

بهرامی نیا اعلام کرد: با اجرایی شدن سامانه اعلان بار با اثرانگشت، ارائه هرگونه خدمات به راننده از ورود به پایانه تا زمان دریافت بارنامه مستلزم احراز هویت وی از طریق اثرانگشت است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خوزستان تصریح کرد: هدف اصلی از اجرای طرح سامانه اعلان بار با اثرانگشت حذف دلالان از بارگیری‌های غیرقانونی در پایانه است.

بهرامی نیا خاطرنشان کرد: صحت‌سنجی اطلاعات رانندگان ثبت‌شده و حذف رانندگان غیرفعال و نامعتبر از دیگر اهداف راه‌اندازی این سامانه است.

وی در ادامه اظهار داشت: جهت رفاه و نوبت‌دهی به موقع به رانندگان، طرح معرف به عنوان طرح تکمیلی در سامانه نخست پیاده‌سازی شده است و این امکان را برای راننگان فراهم می‌نماید تا یکی از اعضای درجه یک خود را با ارائه و ثبت مدارک سجلی جهت دریافت نوبت در غیاب راننده ارائه کند. 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.