| کد خبر: 180127 |

◄ احداث پل آبنمای 5 میلیارد ریالی باکسی بوری‌آباد در محور روستای سیوکی

پل آبنمای باکسی بوری‌آباد در محور روستای سیوکی شهرستان تربت حیدریه با هزینه 5 میلیارد ریال احداث شد.

تین نیوز

رئیس اداره نگهداری ابنیه فنی راه‌های استان خراسان رضوی با اعلام خبر فوق گفت: با احداث و تکمیل این پل‌باکسی ایمنی چهار روستا که از منطقه بوری‌آباد در این محور روستایی عبور می‌کنند در فصل بارش و سیلاب‌ها تأمین خواهد شد.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان رضوی، سیدحمیدرضا ملک‌جعفریان افزود: در محور تربت‌حیدریه به روستای سیوکی، محل آب‌نمای بوری‌آباد به دلیل سیلاب‌های فصلی در طول سال دچار آب‌گرفتگی شده و با انسداد محور همراه بود و‌ این موضوع موجب تعلل در ترافیک و گاها بروز خسارات جانی و مالی به استفاده‌کنندگان از راه می‌شود که خوشبختانه با پیگیری‌های انجام‌شده تعمیرات و اصلاح این آب‌نما از ابتدای ماه جاری در دستور کار قرار گرفت.

وی برآورد مالی این پروژه را این‌گونه تصریح کرد: در سال جاری با تأمین اعتباری بالغ‌بر پنج میلیارد ریال، عملیات اجرایی پل باکسی در محل مذکور کلید زده شد.

وی هم‌چنین یادآور شد: به‌منظور تسریع در اجرای کار، پروژه مذکور در قالب دو قرارداد تولید و تأمین و دیگری تعمیرات و اجرای آب‌نمای باکسی ده دهانه سه متری در اوایل آذرماه سال جاری انعقاد و شروع شد.

سیدحمیدرضا ملک جعفریان در پایان گفت: خوشبختانه با توجه به برنامه‌ریزی و پیگیری‌های مستمری که در حال انجام است، تاکنون باکس‌های موردنیاز تولید و در حال حمل به محل بوده و عملیات اجرایی نصب باکس‌ها و تعمیرات آب‌نما تا پایان دی‌ماه به اتمام رسیده و مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.