| کد خبر: 175511 |

◄ بررسی مشکلات حمل‌ونقل کالا در استان ایلام

با حضور مدیران شرکت‌های حمل‌ونقل بار، انجمن‌های صنفی کالا و رانندگان و دستگاه‌های نظارتی و امنیتی مسائل و مشکلات بخش حمل‌ونقل کالا استان موردبررسی قرار گرفت.

تین نیوز

با حضور مدیران شرکت‌های حمل‌ونقل بار، انجمن‌های صنفی کالا و رانندگان و دستگاه‌های نظارتی و امنیتی مسائل و مشکلات بخش حمل‌ونقل کالا استان ایلام موردبررسی قرار گرفت.

در این جلسه معاون حمل‌و‌نقل اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای ایلام، اقدامات و فعالیت‌های صورت گرفته در چند ماه اخیر در حوزه حمل‌ونقل بار و رانندگان را برشمرد و گفت: با توجه به سابقه درخشان حمل‌و‌نقل استان در 26 آذر سال 62 ، انتظار می‌رود این بخش بزرگ و تاثیر گذار در هر شرایطی به وظیفه ذاتی خود که خدمت به مردم و کشور است کوشا باشند.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل  از روابط‌عمومی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای ایلام، این گزارش حاکی است در این جلسه، نمایندگان انجمن‌های کالا و رانندگان، مسائل و مشکلات حمل‌ونقل بار در استان را بیان نموده و خواستار رفع مشکلات موجود رانندگان از قبیل تهیه لاستیک و تامین امنیت تردد در جاده‌ها شدند.

در ادامه معاون دادستان استان ایلام اظهار کرد: برقراری امنیت و برخورد با عوامل ناامنی در طول محورهای مواصلاتی در دستور دستگاه قضا قرارگرفته است و به صورت مستمر توسط نیروهای امنیتی و انتظامی مورد کنترل است و دستگاه‌های امنیتی و انتظامی با کسانی که موجب اختلال در تردد کامیون‌های حمل بار در جاده‌ها شوند، برخورد قاطع خواهند کرد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.