| کد خبر: 171389 |

◄ بیش از 7 میلیون تن کالا در تویسرکان جابجا شد

میزان بار جابه‌جا شده در سال 97 نسبت به مدت مشابه پارسال 18‌درصد افزایش‌یافته است.

تین نیوز

رییس راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای تویسرکان از جابه‌جایی بیش از هفت‌میلیون تن کالا از این شهرستان به مناطق مختلف کشور خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای همدان، ابراهیم نانکلی با اشاره به نقش و اهمیت حمل‌ونقل جاده‌ای کالاگفت: در چهارماهه نخست امسال هفت میلیون و 824 هزار و 727 تن کالا از طریق جاده از مبدا همدان جابه‌جا شده است.

رییس راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای تویسرکان با اشاره به این‌که در چهارماهه نخست امسال 9‌هزار و 510‌‌بارنامه صادرشده است، ابراز کرد: این میزان بارنامه در مدت مشابه سال گذشته 1386 مورد بوده است.

نانکلی ادامه داد: محمولات صنعتی، کشاورزی و دارویی ازجمله کالاهایی است که در این مدت جابه‌جا شده است.

وی در ادامه به جابه‌جایی 81‌هزار و 420‌مسافر در مدت یادشده در محورهای مواصلاتی شهرستان اشاره و خاطرنشان کرد: این تعداد مسافر نیز در قالب 9 هزار و 510‌سفر جابه‌جا شده‌اند.

این مسئول با اشاره به کاهش سفرهای انجام‌شده چهارماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته یادآور شد: مهم‌ترین علل این کاهش، استفاده مسافران از خودروی شخصی و جابه‌جایی مسافران برون‌‌شهری با وسایل نقلیه پلاک شخصی است.

ابراهیم نانکلی ابراز کرد: هم‌اکنون در شهرستان تویسرکان 29 دستگاه اتوبوس، 54 دستگاه مینی‌بوس و 57 دستگاه سواری کرایه زیر نظر اداره‌کل راهداری همدان فعالیت می‌کنند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.