| کد خبر: 139721 |

با ترمیم و تجهیز سیستم روشنایی ، تونل ولایت تویسرکان نورانی شد

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان تویسرکان از اصلاح کلی؛ تعویض کابل ، ترمیم و تجهیز سیستم روشنایی ، لکه گیری , آسفالت وخط کشی تونل ولایت خبر داد.

تین نیوز

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان تویسرکان  از اصلاح کلی؛ تعویض کابل ، ترمیم و تجهیز سیستم روشنایی ، لکه گیری , آسفالت وخط کشی تونل ولایت خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان تویسرکان، ابراهیم نانکلی  افزود : سیستم روشنایی تونل ها به جهت مسئله تطابق نور برای کاربر جاده همیشه از اهمیت بالایی برخوردار است لذا اداره راهداری وحمل ونقل جاده ای شهرستان تویسرکان نسبت به این مهم اقدام نمود

 وی به فرسودگی بعضی از کابل های برق نصب شده در تونل اشاره کرد وگفت : با توجه به ضرورت وجود نورکافی در تونل هاو نیاز به ترمیم خطوط برق رسانی داخل تونل ؛ کابل تونل ولایت بطول1550 متر به طورکامل تعویض شد

وی خاطر نشان کرد علاوه بر تعویض دو طرفه کابل برق ؛ با توجه به نقص سیستم روشنایی 25 عدد ازلامپ های دارای مشکل نیز تعویض و  روشنایی های داخل تونل به طور کلی اصلاح و تامین شد .

رئیس اداره راهداری این شهرستان یادآور شد: افزایش  سطح ایمنی  در جاده ها یک ضرورت و از اهداف اصلی سازمان راهداری است و این موضوع در تونل ها حساسیت بیشتری داشته و از اهمیت بسزایی برخوردار است .

نانکلی تصریح کرد ؛ به علت شرایط خاص و متفاوت تونل‌ها با محیط باز، حوزه فعالیت برای انجام هر گونه عملیاتی تعمیراتی جاده ای در این مکان، باعث  محدودیت تردد در منطقه عملیاتی و مستلزم مسدود کردن تونل است.

وی افزود: به همین علت ،به منظورانجام عملیات اصلاحی روشنایی ؛ لکه گیری آسفالت و خط کشی در این تونل ، با هماهنگی مرکزمدیریت راههای کشور به مدت 5 روز از ساعت 13الی 18  با مسدود نمودن تونل و هدایت ترافیک عبوری از مسیر کنارگذر ؛ نسبت به عملیاتی نمودن  امور مذکور اقدام شده است .

گفتنی است تونل ولایت درمحور تویسرکان- خیرآباد به طول 777 متر تنها تونل استان همدان است و ترمیم و اصلاح آسفالت جاده‌: پاکسازی کانال‌های تونل و برطرف کردن چاله‌ها و موانع مسیر به طور مستمر انجام می شود .

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.