| کد خبر: 165208 |

◄ عملکرد راهداری زمستانی در محورهای استان همدان

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان از نمک‌پاشی و برف‌روبی 10 هزار و 390 کیلومتر باند از محورهای شهرستان همدان در سال گذشته خبر داد.

تین نیوز

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان از نمک‌پاشی و برف‌روبی 10 هزار و 390 کیلومتر باند از محورهای شهرستان همدان در سال گذشته خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان، رسول ابراهیم‌خانی اظهار کرد: همچنین در سال گذشته عملیات برف‌روبی برای بازگشایی محور گنج‌نامه به تویسرکان به مقدار 65 هزار مترمکعب توسط این اداره انجام‌شده است.

وی بابیان اینکه در سال 96 برای عملیات راهداری زمستانی بیش از 3 هزار و 500 تن نمک و 4 هزار و 500 تن ماسه و نخودی در راهدارخانه‌های این شهرستان ذخیره شد، افزود: عملیات ریزش برداری 500 مترمکعب از محور گنج‌نامه تویسرکان و سد اکباتان نیز انجام شد.

ابراهیم‌خانی از پاک‌سازی  و تنظیم قنوها با گریدر به طول تقریبی 1700 کیلومتر در همه راه‌های حوزه استحفاظی شهرستان همدان خبر داد و یادآور شد: پارسال 31 هزار مترمربع از راه‌های حوزه استحفاظی همدان لکه‌گیری و 35 هزار متر طول از راه‌های این شهرستان درزگیری شده است.

رئیس اداره راهداری شهرستان همدان اصلاح پیچ‌های خطرناک را از دیگر اقدامات اجرایی این اداره عنوان کرد و ابراز داشت: سال گذشته همچنین 13 مورد از پیچ‌های خطرناک این شهرستان اصلاح‌شده است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.