| کد خبر: 159393 |

احداث ۸ راهدارخانه جدید در راههای مازندران

سرپرست اداره نگهداری ابنیه راه‌ها اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مازندران از احداث هشت باب راهدارخانه در محورهای ارتباطی خبر داد.

تین نیوز

سرپرست اداره نگهداری ابنیه راه‌ها اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مازندران از احداث هشت باب راهدارخانه در محورهای ارتباطی خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز، محسن محمدنژاد اظهار داشت: با توجه به شرایط ویژه محورهای استان و وجود گردنه و راه‌های کوهستانی در این استان ضروریاست تابااحداث راهدارخانه و استقرار ماشین آلات ونیروی مجرب وکارآمد راهداری همواره محورهایی ایمن و ترددی روان در این استان ایجاد کرد.

وی عنوان کرد: این اداره کل درراستای وظایف ذاتی درزمینه حفظ ونگهداری ازراهها، اقدام به احداث هشت باب راهدارخانه درسطح محورهای ارتباطی استان کرده است.

محمدنژاددر خصوص اعتبار احداث این راهدارخانه‌ها اظهار داشت: اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال برای احداث راهدارخانه‌های مذکور در نظر گرفته شده است.

وی افزود: محورهای کندوان, هراز، سوادکوه، کیاسر، بلده، سه هزار تنکابن از جمله محورهایی است که احداث راهدارخانه‌ها در آنها در حال انجام است.

سرپرست اداره نگهداری ابنیه راه‌ها اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران، راهدارخانه‌ها را محلی امن برای مسافرین در مواقع ضروری دانست وگفت: در همین راستا نیز عملیات تعمیر و بهسازی ۵ باب راهدارخانه موجود در محورهای استان نیز در دستور کار است.

محمدنژادخاطر نشان ساخت: این راهداخانه‌ها برای استقرار شبانه روزی راهداران و تجهیزات امدادی و تعمیراتی احداث می‌شود که امیدواریم با این اقدامات شاهد افزایش کیفیت خدمت‌رسانی به مردم در سطح جاده‌های استان مازندران باشیم

گفتنی است در حال حاضر ۲۲ باب راهدارخانه فعال در جاده‌های مازندران وجود دارد.

 

منبع: خبرگزاری مهر

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.