| کد خبر: 164625 |

◄ بازسازی خرابی‌های سیل اخیر در راه‌های روستایی سبزوار

با توجه به‌شدت بارش‌های اخیر، متأسفانه بیشترین خسارت وارد آمده به راه‌ها در حوزه شهرستان سبزوار و در بخش‌های ششت مد و روداب حادث گردیده که با عنایت به حجم بالای خسارت‌ها، ارزیابی حجم خسارت‌ها کماکان توسط کارشناسان این اداره در حال انجام است.

تین نیوز

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان سبزوار گفت:با توجه به بارش شدید باران و تگرگ شنبه روزهای پایانی اولین ماه از فصل بهار در شهرستان‌های سبزوار و داورزن،  خوشبختانه تا این لحظه هیچ‌گونه انسداد قابل‌توجهی در سطح راه‌های هر دو شهرستان‌های سبزوار و داورزن به وجود نیامده و در حال حاضر تردد در کلیه راه‌ها به‌صورت عادی و روان در جریان است .

به گزارش تین‌نیوز به نقل از  روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان خراسان رضوی،  مهدی رحمتی گفت:  از پنج‌شنبه  گذشته کلیه ماشین‌آلات،  امکانات،  تجهیزات و کارکنان اجرایی اداره به حالت آماده‌باش ۱۰۰ درصد درآمده که خوشبختانه با توجه به آمادگی همه همکاران عزیز اداره و بلافاصله و هم‌زمان با شروع بارش‌ها، بازدید از محورها و با اولویت محورهای اصلی در دستور کار قرارگرفته که با توجه به اعلام نیاز کارشناس تیم پیشرو حاضر در محور،  در کوتاه‌ترین زمان ممکن امکانات و تجهیزات و نیروی انسانی موردنیاز از ستاد مرکزی به محورها اعزام می‌شود.

وی اظهار کرد: با توجه به‌شدت بارش‌های اخیر،  متأسفانه بیشترین خسارت وارد آمده به راه‌ها در حوزه شهرستان سبزوار و در بخش‌های ششت مد و روداب حادث گردیده که با عنایت به حجم بالای خسارت‌ها،  ارزیابی حجم خسارت‌ها کماکان توسط کارشناسان این اداره در حال انجام است.

این مقام مسئول در حاشیه بازدید از راه روستایی شامکان و حسین‌آباد گفت: قطعا با توجه به‌شدت بارش‌های اخیر،  در ساختار راه‌ها مشکلاتی به وجود آمده که‌ترمیم و بازسازی پل‌ها و ابنیه فنی راه‌ها،  شانه‌های خاکی،  سطح آسفالت اقداماتی  از محورها و علی‌الخصوص درراه‌های روستایی و همچنین آب‌نماها بلافاصله در دستور کار این اداره قرارگرفته و آغاز خواهد شد .

وی افزود: عملیات‌ترمیم و مرمت اضطراری راه‌ها با بسیج تمامی امکانات و تجهیزات راهداری شهرستان آغاز و این کار تا بهینه سازی مسیر توسط راهداران ادامه داشته و انجام خواهد شد .

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.