| کد خبر: 163850 |

در تعطیلات نوروز صورت گرفت:

◄ افزایش ۱۸ درصدی میزان تردد در استان همدان

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان از افزایش ۱۸ درصدی میزان تردد در محورهای مواصلاتی استان خبر داد.

تین نیوز

مدیرکل راهداری استان همدان اظهار کرد: امسال از آغاز طرح نوروزی (دوازدهم اسفند ۹۶ تا سیزدهم فروردین ۹۷) ۹ میلیون و ۹۲۱ هزار تردد در محورهای ارتباطی استان همدان ثبت‌شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان، محمد رودباری با اشاره به اینکه این میزان نسبت به ایام نوروز سال گذشته ۱۸ درصد افزایش داشته است، افزود: پارسال نیز در ایام عید ۸ میلیون و ۳۳۹ هزار تردد در استان همدان ثبت شد.

رودباری تعداد وسایل نقلیه واردشده به استان را ۱۰۳ هزار خودرو بیان کرد و گفت: تعداد وسایل نقلیه خارج‌شده از استان نیز ۹۷ هزار خودرو بوده است.

وی همچنین تعداد وسایل نقلیه سنگین را ۵۴ هزار خودرو عنوان کرد و گفت: سهم وسایل نقلیه سنگین از کل وسایل نقلیه عبوری ۱۰ درصد گزارش‌شده است.

مدیرکل راهداری استان همدان به میزان تخلفات رانندگی اشاره کرد و یادآور شد: در ایام یادشده همچنین ۷۲ هزار سرعت غیرمجاز توسط دوربین‌های ثبت سرعت تخلف گزارش‌شده که ۱۳ درصد از کل ترددها بوده است.

محمد رودباری تعداد فاصله غیرمجاز را ۵۶ هزار تردد بیان کرد و گفت: متوسط سرعت وسایل نقلیه نیز در این مدت ۸۲ کیلومتر گزارش‌شده است.

این مسئول در ادامه با تأکید بر اینکه پرترددترین محور استان همدان در ایام تعطیلات نوروز، محور همدان - صالح‌آباد با ۵۵ هزار و ۸۰۰ تردد بوده است، تصریح کرد: ساعت اوج تردد نیز در این ایام ۱۸ تا ۱۹ گزارش‌شده است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.