| کد خبر: 164153 |

◄ جابجایی بیش از ۳۸ میلیون تن کالا در خوزستان

بیش از ۳۸ میلیون و ۵۰۸ هزار تن کالا توسط ناوگان حمل‌و‌نقل جاده‌ای خوزستان در سال 96 جابجا شده است.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان خوزستان گفت: در سال گذشته بیش از ۳۸ میلیون و ۵۰۸ هزار تن کالا در استان خوزستان حمل شده که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۲ درصد افزایش داشته است.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی اداره‌کل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای خوزستان، غلام‌عباس بهرامی‌نیا مدیرکل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای استان خوزستان  افزود: حمل این میزان بار توسط دو میلیون و 137 هزار دستگاه انواع ناوگان حمل‌و‌نقل باری از مراکز عمده بار استان ازجمله بندر امام، کارخانجات سیمان و محصولات تولیدی و کشاورزی شهرستان‌ها بخصوص اهواز و دزفول به اقصی نقاط کشور صورت گرفته است.

 وی با بیان اینکه در حال حاضر ۳۰۰ شرکت حمل‌و‌نقل کالا در سطح استان فعالیت دارند که نقش مهمی در حوزه حمل‌و‌نقل کالا ایفا می‌کنند، افزود: این شرکت‌ها با بیش از دوازده هزار و هفت‌صد دستگاه کامیون در سطح استان فعالیت می‌کنند که عمر میانگین این ناوگان ۱۴ سال بوده و در سطح استان به خدمات‌رسانی در حوزه حمل‌و‌نقل کالا می‌پردازند.

بهرامی‌نیا با اشاره به اینکه ۱۹ هزار و پانصد و چهل‌ودو راننده در استان خوزستان کارت هوشمند ناوگان کالا دریافت کرده و اقدام به جابجایی بار می‌کنند.

وی عمده‌ترین کالاهای جابه‌جا شده را ذرت دامی، کنجاله، دانه‌چین، انواع ورق آهنی، گازوییل، گندم انسانی، انواع تره‌بار و سبزی، سایر فراورده‌های نفتی، شکر و سیمانِ کیسه‌ای تیپ ۵ بیان کرد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.