| کد خبر: 146803 |

واگذاری94 دستگاه سواری کرایه برون‌شهری و خودروی ون روستایی در کرمان

۹۴ دستگاه سواری کرایه برون‌شهری و خودروی ون روستایی به ناوگان حمل و نقل عمومی استان کرمان واگذار شد.

تین نیوز

۹۴ دستگاه سواری کرایه برون‌شهری و خودروی ون روستایی به ناوگان حمل و نقل عمومی استان کرمان واگذار شد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان کرمان، آئین پیوستن 94 دستگاه سواری کرایه برون شهری و خودروی ون روستایی به ناوگان حمل و نقل عمومی استان کرمان صبح امروز با حضور نورالله‌ زاده مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید کشور، مقبلی مدیرکل حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان و جمعی از مسئولان استان در کرمان برگزار شد.

مدیرکل حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان در حاشیه این مراسم عنوان کرد: در کل استان کرمان 509 دستگاه اتوبوس بین‌شهری، 671 دستگاه مینی‌بوس و 3 هزار و 528 سواری کرایه در ناوگان حمل و نقل عمومی استان فعالیت می‌کنند.

خداداد مقبلی با بیان اینکه امروز 94 دستگاه سواری کرایه و خودروی ون به ناوگان استان اضافه می‌شود گفت: این خودروها در قالب 800 شرکت و موسسه مسافربری برون‌شهری در شمال استان کرمان اقدام به جابه‌جایی مسافران می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه کمیسیون‌های ماده 11 و 12 مربوط به تخلفات رانندگان اتوبوس و شرکت‌های مسافربری مرتب در استان برگزار می‌شود افزود: از ابتدای سال جاری پرونده 63 راننده متخلف و 18 شرکت مسافربری در استان بررسی و رای صادر شده است.

مدیرکل حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان با اشاره به اینکه در شمال استان کرمان 7 پایانه مسافربری وجود دارد که پنج پایانه دولتی و 2 پایانه به‌صورت خصوصی اداره می‌شود تصریح کرد: 3 هزار و 134 کیلومتر راه اصلی و فرعی آسفالته و 4 هزار و 428 کیلومتر راه روستایی در استان کرمان وجود دارد.

مقبلی از اعطای وام با بهره 4 درصد توسط صندوق کارآفرینی امید برای گسترش ناوگان عمومی استان خبر داد و گفت: این تسهیلات مربوط به حمل و نقل روستایی است.

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید استان کرمان نیز در گفتگو با تسنیم اظهارداشت: امروز 94 دستگاه خودرو کرایه با تسهیلات صندوق کارآفرینی امید به متقاضیان واگذار شد.

وی با اشاره به اینکه این تسهیلات با بهره 4 درصد پرداخت شده است گفت: 90 درصد قیمت خودرو به رانندگان تسهیلات پرداخت شده است.

فرهاد حکیم‌نیا با بیان اینکه صندوق کارآفرینی امید تسهیلات بسیار خوبی با هدف ایجاد شغل در استان پرداخت کرده است افزود: امروز از طریق پرداخت همین تسهیلات 81 سمند و 13 ون واگذار شد که برای 94 نفر هم اشتغال‌زایی شده است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.