جاده کرمان در بحران ایمنی؛ تولید ۸۵ هزار کامیون برای افزایش بهرهوری
رئیس سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای با اشاره به وضعیت بحرانی آمار بالای تصادفات در کرمان، بر ضرورت تولید ۸۵ هزار کامیون داخلی برای کاهش تلفات و افزایش بهره وری در حمل ونقل تأکید کرد.

رئیس سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای با اشاره به وضعیت بحرانی آمار بالای تصادفات در کرمان، بر ضرورت تولید ۸۵ هزار کامیون داخلی برای کاهش تلفات و افزایش بهره وری در حمل ونقل تأکید کرد.
به گزارش تین نیوز به نقل از مهر، رضا اکبری رئیس سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای اظهار کرد: در حال حاضر بیش از ۲ هزار و ۹۸۰ سامانه تردد شمار، ۲ هزار و ۴۳۰ سامانه ثبت تخلف و هزار و ۱۵۰ دوربین پایش تصویری در سطح شبکه راه های کشور مدیریت می شود.
وی با بیان این که بیش از ۹۰ درصد حمل ونقل کشور در بستر جاده ها انجام می شود، بیان کرد: سالانه ۶۰۰ میلیون تن کالا و ۱۴۲ میلیون مسافر از طریق حمل ونقل عمومی جابه جا می شوند و با احتساب سفرهای شخصی، هر سال بیش از ۵۰۰ میلیون سفر جاده ای انجام می شود.
معاون وزیر راه و شهرسازی از کرمان به عنوان یکی از محورهای مهم و پرتردد کشور یاد کرد و گفت: از مجموع اعتبار ۷ هزار میلیارد تومانی قرارداد روکش آسفالت محور تهران - بندرعباس، ۱,۳۰۰ میلیارد تومان به محورهای استان کرمان اختصاص یافته است.
وی بر ضرورت سرمایه گذاری در حوزه لُجستیک و نوسازی ناوگان حمل ونقل تأکید و تصریح کرد: مصوبه ای مبنی بر تولید ۸۵ هزار دستگاه کامیون داخلی با بهره گیری از منابع صرفه جویی سوخت وجود دارد که اجرایی شدن آن در گرو تمایل و همراهی کارخانجات می باشد.
رئیس سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای ایجاد شهرک های تخصصی حمل ونقل در استان کرمان را ضروری خواند و افزود: جای خالی این شهرک ها و شرکت های تخصصی حمل ونقل که می توانند خدمات تعمیر، انبارداری، لُجستیک، بازارگاه و رفاه به رانندگان ارائه دهند، در این استان احساس می شود.
اکبری اظهار کرد: آمار بالای تصادفات و تلفات جاده ای در کرمان، نشان دهنده اهمیت و ضرورت فرهنگ سازی و سرمایه گذاری و اجرای فعالیت های مستمر در حوزه ایمنی در این استان است.
وی از آمادگی سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای به منظور همکاری های نزدیک با استانداری کرمان و اجرای پروژه های مشترک هوشمندسازی، بازسازی راه ها و توسعه لُجستیک در راستای تبدیل کرمان به قطب مؤثر حمل ونقل کشور خبر داد.
یکی از خواسته های رانندگان نوسازی ناوگان جاده ای هست جاده کرمان به مشهد جاده خطرناک وباریک سوخت کشهای جاده زاهدان باسرعتهای بالاوخطرناک
جناب رییس راهداری شما نمیخواد نظر بدین
جلو بومی گرایی استان کرمان را بگیرید سیرجان ۲۰۰ماشین. بافت ۲۰۰ ماشین هر روز قبل از غیربومی بار میزنند
آقای ریس. نمیخواد ماشین اضافه کنی ماشینهای فرسوده را جمع کن تو هم که طرفدار مافیا هستی جواب ماشینهای چینی و وارداتی را بده با قسط کلان حمالی میکنند و جیب باربری ها و شما رو پر میکنند با این گرانی لاستیک باین خرابی جاده ها واتوبانها و عوارض سنگین اتوبان چی ته جیب راننده میمانه
اتوبان زنجان تبریز و بالعکس اتوبان قم کاشان و جاده کاشان تا نایین ..
جاده همدان بیجار سرعت گیرهای نا متعارف حدودا ۶۰ عدد آدم خجالت میکشه بگه جاده انهم اولین تولید کننده قیر در دنیاهست
به نام ملت به جیب حرامزادها وووو زنازادها
جناب رئیس شعر ندید از ماشینای شاسی بلندتون بیایید پایین وکمی در محمر باغین سیرجان وبلاعکس فقط قدم بزنید .
اگرم وقت کردید یه کم واسه مردم شعور قائل بشید .
جاده که نیست کانال مرگه .
دست بردارید بابا مردم از این عوام فریبیها خسته شدن
حقیقتا در نظام جمهوری اسلامی چیزی که به جایی نرسد فریاد است .الانم پاشو نماز شبت قضا نشه یهویی میگن به خاطر خرابی جاده دیر رسیدی برا خودت زشته .