| کد خبر: 185101 |

مدیرکل بنادر و دریانوردی خرمشهر خبر داد؛

نجات ١٠ سرنشین قایق تفریحی در خرمشهر

10 سرنشین یک فروند قایق تفریحی که به دلیل نقص فنی به وسیله جریان آب در حال رفتن به سمت عراق بود توسط گروه امداد و نجات بندر خرمشهر نجات یافتند.

تین نیوز

10 سرنشین یک فروند قایق تفریحی که به دلیل نقص فنی به وسیله جریان آب در حال رفتن به سمت عراق بود توسط گروه امداد و نجات بندر خرمشهر نجات یافتند.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، نورالله اسعدی مدیر کل بندر و دریانوردی خرمشهر با اعلام این خبر گفت: ساعت ۲۳ شب گذشته سرنشینان یک قایق تفریحی که دچار نقص فنی شده و با جریان آب به سمت عراق رفته بود توسط تیم جستجو و نجات اداره کل بندر خرمشهر برگردانده شدند.

وی افزود: با تلاش و اقدام به موقع تیم نجات اداره کل بندر و دریانوردی خرمشهر ۱۰ سرنشین یک قایق تفریحی که به دلیل نقص فنی موتور ان از کار افتاده بود و سرعت آب آن را به سوی عراق می برد از خطر غرق شدگی نجات یافتند.

مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر افزود: سرنشینان این قایق به قایق رسکیو اداره کل بندر و دریانوردی منتقل و با همراهی قایق ۴۰۳۰ به یکی از اسکله های بندر خرمشهر منتقل شدند.

وی گفت: گروه امداد و نجات اداره کل بندر و دریانوردی خرمشهر با آغاز سفر‌های نوروزی به صورت شبانه روزی بر فعالیت شناور‌های تفریحی، نظارت دارند.

اداره کل بندر و دریانوردی خرمشهر با توجه به بالا رفتن حجم آب رودخانه کارون و نامناسب بودن شرایط جوی، فعالیت شناور‌های تفریحی در آبراه اروند و کارون را تا اطلاع ثانوی ممنوع اعلام کرده بود که با مساعد شدن شرایط روند فعالیت شناورهای تفریحی از روز گذشته به حالت عادی بازگشت.

به گزارش سازمان بنادر و دریانوردی، گردشگری آبی در کارون و اروند یکی از جاذبه‌های گردشگری مسافران نوروزی در آبادان و خرمشهر است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.