◄ آینده نظام حمل و نقل متعلق به کدام شرکتهاست؟
یک روزنامهنگار حوزه حمل و نقل معتقد است شیوع ویروس کرونا، مجزا از تبعات منفی خود باعث شده تا نظام حمل و نقل به یک مهندسی جدید در فرآیندهای مدیریتی خود بیندیشد.
یک روزنامهنگار حوزه حمل و نقل معتقد است شیوع ویروس کرونا، مجزا از تبعات منفی خود باعث شده تا نظام حمل و نقل به یک مهندسی جدید در فرآیندهای مدیریتی خود بیندیشد.
به گزارش تین نیوز، کامران نرجه اظهار کرد: کشور ما نیاز دارد از تکنولوژیهای جدید و فناوری الکترونیک در مدیریت نظام حمل و نقل به ویژه حمل و نقل شهری، بیشتر بهرهگیری کند.
وی با تاکید بر اینکه «نقش شرکتهای دانش بنیان و انجمنهای غیردولتی در این رویکرد جدید بسیار اهمیت دارد»، اظهار کرد: باید از متد سنتی که قابلیت اتکای کمتر نسبت به شیوههای مدرن در دوره بحران دارند، فاصله گرفت.
این روزنامهنگار حوزه حمل و نقل ادامه داد: چه بخواهیم و چه نخواهیم، ایران با انبوهی از بحرانهای طبیعی و غیرطبیعی روبهرو است که هر کدام، خطری بالقوه برای نظام حمل و نقل فعلی محسوب میشوند.
به گزارش تین نیوز، نرجه افزود: البته شک ندارم، تغییر الگوی مدیریت نظام حمل و نقل نیازمند سرمایهگذاری و حمایتهای تقنینی دولت و مجلس است، اما دل بستن به حرکت لاک پشتی دولتمردان در این رفورم مدیریتی، چیزی جز اتلاف وقت نیست.
وی تاکید کرد: آینده نظام حمل و نقل از آنِ شرکتهایی است که بدون اتکا به وعدههای انجام نشدنی دولت، روی پای خود ایستاده و برای تغییر رویههای سنتی به شیوههای مدرن، سرمایهگذاری میکند.
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمیکند.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.