| کد خبر: 208833 |

◄ آینده نظام حمل و نقل متعلق به کدام شرکت‌هاست؟

یک روزنامه‌نگار حوزه حمل و نقل معتقد است شیوع ویروس کرونا، مجزا از تبعات منفی خود باعث شده تا نظام حمل و نقل به یک مهندسی جدید در فرآیندهای مدیریتی خود بیندیشد.

تین نیوز

یک روزنامه‌نگار حوزه حمل و نقل معتقد است شیوع ویروس کرونا، مجزا از تبعات منفی خود باعث شده تا نظام حمل و نقل به یک مهندسی جدید در فرآیندهای مدیریتی خود بیندیشد.

به گزارش تین نیوز، کامران نرجه اظهار کرد: کشور ما نیاز دارد از تکنولوژی‌های جدید و فناوری الکترونیک در مدیریت نظام حمل و نقل به ویژه حمل و نقل شهری، بیشتر بهره‌گیری کند.

وی با تاکید بر این‌که «نقش شرکت‌های دانش بنیان و انجمن‌های غیردولتی در این رویکرد جدید بسیار اهمیت دارد»، اظهار کرد: باید از متد سنتی که قابلیت اتکای کمتر نسبت به شیوه‌های مدرن در دوره بحران دارند، فاصله گرفت.

این روزنامه‌نگار حوزه حمل و نقل ادامه داد: چه بخواهیم و چه نخواهیم، ایران  با انبوهی از بحران‌های طبیعی و غیرطبیعی روبه‌رو است که هر کدام، خطری بالقوه برای نظام حمل و نقل فعلی محسوب می‌شوند.

به گزارش تین نیوز، نرجه افزود: البته شک ندارم، تغییر الگوی مدیریت نظام حمل و نقل نیازمند سرمایه‌گذاری و حمایت‌های تقنینی دولت و مجلس است، اما دل بستن به حرکت لاک پشتی دولتمردان در این رفورم مدیریتی، چیزی جز اتلاف وقت نیست.

وی تاکید کرد: آینده نظام حمل و نقل از آنِ شرکت‌هایی است که بدون اتکا به وعده‌های انجام نشدنی دولت، روی پای خود ایستاده و برای تغییر رویه‌های سنتی به شیوه‌های مدرن، سرمایه‌گذاری می‌کند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.