| کد خبر: 264693 |

بررسی شاخص های اختصاصی و عمومی ارزیابی عملکرد در فرودگاه شهدای زنجان

جلسه بررسی شاخص های اختصاصی و عمومی ارزیابی عملکرد (تکریم ارباب رجوع، حقوق شهروندی و بهبود فرآیندهای خدمات دهی به مردم) در این فرودگاه برگزار شد.

تین نیوز

جلسه کارگروه توسعه مدیریت فرودگاه شهدای زنجان با حضور مدیر، اعضای شورای اداری و نماینده سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان زنجان درخصوص شاخص های اختصاصی و عمومی ارزیابی عملکرد (تکریم ارباب رجوع، حقوق شهروندی  و بهبود فرآیندهای خدمات دهی به مردم) در این فرودگاه برگزار شد.

 

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، جلسه کارگروه توسعه مدیریت فرودگاه شهدای زنجان با حضور مدیر، اعضای شورای اداری و نماینده سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان  درخصوص شاخص های اختصاصی و عمومی ارزیابی عملکرد (تکریم ارباب رجوع، حقوق شهروندی  و بهبود فرآیندهای خدمات دهی به مردم) در این فرودگاه برگزار شد.

محمد جواد یگانه مدیر فرودگاه زنجان در این جلسه اظهار کرد: ارزیابی عملکرد دستگاه ها باعث ارتقای کیفیت خدمات و بالا رفتن سطح ارائه خدمات و رضایت مندی ذی نفعان می شود و همه کارکنان این فرودگاه، باید تلاش کنند که براساس شاخص های عمومی و اختصاصی ابلاغی، کیفیت خدمات و بهره وری مجموعه فرودگاه را افزایش دهند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.