| کد خبر: 252873 |

تا چند ماه آینده نهایی می شود؛

تدوین برنامه جامع کاهش تصادفات جاده ای در استان زنجان

رئیس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان از نهایی شدن تدوین برنامه جامع کاهش تصادفات جاده ای تا چند ماه آینده خبر داد.

تین نیوز

رئیس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان از نهایی شدن تدوین برنامه جامع کاهش تصادفات جاده ای تا چند ماه آینده خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(استان زنجان)، اعظم محمدی رئیس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان با اشاره به اینکه در بعضی شاخص های موثر بر تصادفات دچار عقب ماندگی هستیم، عنوان کرد: با تدوین برنامه جامع کاهش تصادفات و سوانح جاده ای در این استان، شاهد کاهش تصادفات خواهیم بود.

محمدی با بیان این مطلب که ۵۰ درصد از تدوین برنامه کاهش تصادفات استان در ادامه ممیزی جاده های شریانی و اصلی نهایی شده است، افزود: ادامه این طرح تا چند ماه آینده نهایی می شود.

وی برنامه های آموزشی ارتقا ایمنی را از دیگر اقدامات اداره کل در طول سال دانست و گفت: موضوع ایمنی و لزوم توجه و برنامه ریزی برای کنترل و کاهش تصادفات، همه ساله در دستور کار اداره کل راهداری قرار دارد که حضور در بین گروه های پرخطر از جمله عابرین و موتورسواران، با آموزش و توزیع اقلام ایمنی صورت می گیرد.

محمدی اعتبار تخصیصی طرح را بیش از ۵ میلیارد ریال دانست و گفت: به منظور پیاده سازی برنامه عملیاتی، ضرورت دارد حداکثر حمایت و پشتیبانی از برنامه جامع کاهش تصادفات صورت گیرد.

رئیس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان با بیان اینکه در بعضی از شاخص های موثر بر کاهش حوادث ترافیکی و تصادفات، دچار عقب ماندگی هستیم، گفت: در تدوین برنامه جامع کاهش تصادفات، با احصای شاخص ها، نسبت به ارتقا ایمنی اقدام خواهد شد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.