| کد خبر: 252696 |

با استفاده از ۲۵ دستگاه ماشین آلات راهداری انجام شد؛

بازگشایی ۲۶۴ مقطع کولاک گیر استان همدان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان اظهار داشت: باتلاش راهداران خستگی ناپذیر و بکارگیری ۲۵ دستگاه ماشین آلات راهداری توانستیم ۲۶۴ مقطع کولاک گیر در ۱۵۸ محور روستایی استان را بازگشایی کنیم.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان اظهار داشت: باتلاش راهداران خستگی ناپذیر و به کارگیری ۲۵ دستگاه ماشین آلات راهداری توانستیم ۲۶۴ مقطع کولاک گیر در ۱۵۸ محور روستایی استان را بازگشایی کنیم.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی استان همدان، صفر صادقی راد مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان گفت: با به کار گیری چهار دستگاه  برف خور، ۱۰ دستگاه بلدوزر و ۱۱ دستگاه لودر ۲۶۴ مقطع کولاک گیر در ۱۵۸ راه روستایی استان همدان بازگشایی شده است.

صفر صادقی راد ادامه داد: ارتفاع کولاک برف در برخی از این مقاطع به بیش از سه متر هم می رسد و تنها ماشین آلات سنگین راهداری قادر به فعالیت هستند.

وی تصریح کرد: بنا به درخواست سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای یک دستگاه برف خور به شهرستان کوهرنگ چهارمحال بختیاری اعزام شده است و هفته گذشته نیز یک دستگاه برف خور به شهرستان الیگودرز لرستان اعزام شده بود.

وی بیان کرد: هم اکنون نیز با بکارگیری یک دستگاه بلدوزر، گریدر، لودر و کامیون برفروبی مشغول بازگشایی مسیر پیست اسکی هستیم و با گذشت ۵ روز به علت وجود حجم زیاد برف این عملیات همچنان ادامه دارد.

صادقی راد در پایان گفت: بیشترین آمار کولاک برف و بازگشایی مجدد راه های روستایی، مربوط به شهرستان های: همدان، ملایر، کبودرآهنگ، بهار، نهاوند و اسدآباد می باشد.

 
آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ناشناس 0 0

    کاش شهردار همدان یه کم از وزارت راه تجربه کسب کنه